Beste antwoord door Marcel MCi
Bekijk origineelFiber down, Tmobile kan pas na 9 dagen helpen?!
Hallo, 5 dagen geleden heb ik fiber geinstalleerd gekregen. Heeft prima gewerkt totdat ik gisteravond even stroom van mn wifi router moest halen er er na een minuut weer op zette. Het modem start op maar het wereldbolletje blijft rood. Nachtje gewacht maar het probleem is er nog steeds. T-mobile klantenservice gebeld die aangaf dat zij alleen tickets aan konden maken en dat hun backend team er pas over 9(!!??) dagen naar kan kijken. Ik heb mijn aansluiting nodig voor mijn werk en andere noodzakelijke activiteiten. Hoe kan ik na 5 dagen gebruik van een service al verteld worden dat ik maar anderhalve week moet wachten zonder enige compensatie of alternatief?? Sorry maar dit is echt niet acceptabel T-mobile! Graag ga ik met jullie in gesprek over hoe dit zsm opgelost kan worden. Als jullie mensen consistent weken moeten laten wachten op support, moeten er dan niet simpelweg meer support medewerkers in dienst genomen worden?
Hallo MDB2000,
Vervelend.
Heb je de converter ook opnieuw opgestart?
De beste volgorde is om zowel modem als converter van de stroom te halen, dan de converter weer aanzetten, en even later het modem weer opstarten. Branden daarna alle 6 de lampjes op de converter? Dus ook de FO-link?
Mvg. Marcel
Vervelend.
Heb je de converter ook opnieuw opgestart?
De beste volgorde is om zowel modem als converter van de stroom te halen, dan de converter weer aanzetten, en even later het modem weer opstarten. Branden daarna alle 6 de lampjes op de converter? Dus ook de FO-link?
Mvg. Marcel
De lampjes op de converter zien er goed uit, het FO-lampje moet idd oranje zijn. Er is dus gewoon signaal aanwezig. Je zou de modem nog een fabrieksreset kunnen geven. Als het internet lampje op het modem rood blijft moet het T-mobile backoffice team hier inderdaad naar kijken. (Het probleem lijkt dan niet in huis te zitten)
Net thuisgekomen en het lijkt nu weer te werken. Hoop dat de lijn er niet weer spontaan uitklapt voor een lamge tijd. Voor nu erg blij dat alles weer werkt.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.