Gebroken glasvezel

  • 23 August 2023
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb de glasvezelstekker gebroken..  Ik meldde me bij tmobile. 7 dagen kwam er niemand. Niemand belde. Niets. Ik belde weer tmobile. Na een paar dagen kwam de monteur. Hij deed niets omdat hij geen nieuwe plug-in en tools had. Ze nemen de domme mee naar hun werk. De monteur zei dat hij het zou melden en dat er over een paar dagen iemand zou komen. Hij maakte foto's en ging. Weer 7 dagen en geen bericht van tmobile. Ik vind dat niet normaal. Dus waar bel ik iemand om mijn glasvezelkabel te repareren? Hoe lang moet ik wachten? 

 

eric 8 maanden geleden

De ftu is eigendom van de netbeheerder bij jou in de wijk. T-mobile geeft jouw probleem aan hen door, maar de glasvezel aannemer zal door de netbeheerder worden ingehuurd om met speciale apparatuur dit te komen repareren.  De kosten zullen voor jouw rekening zijn.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De ftu is eigendom van de netbeheerder bij jou in de wijk. T-mobile geeft jouw probleem aan hen door, maar de glasvezel aannemer zal door de netbeheerder worden ingehuurd om met speciale apparatuur dit te komen repareren.  De kosten zullen voor jouw rekening zijn.

Ik begrijp het. Ik heb beschadigd. Ik betaal. Bedankt voor uw hulp. Misschien wacht ik niet lang. 

Reageer