Beantwoord

Geen bekabeld Internet

  • 22 November 2023
  • 7 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, geen bekabeld internet sinds vanmorgen in Bovenkarspel. Lampje internet op modem brandt niet. Huawei modem herstart, kabeltjes opnieuw. Geen storing volgens community hier in deze regio. Lampjes WAN en wifi branden groen.

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 23 November 2023, 14:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Even een vraagje @alexandrahut , heb je glasvezel of DSL verbinding?

Mocht je glasvezel hebben, dan zou je nog kunnen proberen om de ONT / Media converter ook even van de spanning te halen voor minimaal 10 seconden.

Hieronder een foto van de ONT, daar horen deze lampjes op te branden als alles goed is of na een power reset.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @alexandrahut ,

Er is een storing bekend zie onderstaand topic:
 

Ben je in het bezit van een mobiel abonnement van Odido of Ben? Zo ja, dan kan je een voucher voor 7 dagen unlimited data ontvangen. Laat het hier even weten als je een voucher wil ontvangen.

Reputatie 1

Hoi bedankt voor de tip. Groetjes

Reputatie 1

Hoi, Nee nog geen glasvezel hier aangelegd in de straat, nog een gewone DSL verbinding. Groetjes 

Reputatie 6
Badge +2

@alexandrahut Voor tips zit je hier op de juiste plaats! Ik zie in de laatste update van vandaag dat het probleem in de meeste steden is opgelost. Ik hoop dat dit ook voor jou in Bovenkarspel het geval is, zodat je weer van onze diensten kunt genieten! 😀

Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. In dit topic lees je hoe dat gaat: Reboot modem | Odido community

 

 

 

Reputatie 1

Klopt, gisteravond na 21 uur had ik weer internet. Groetjes

Reputatie 6
Badge +2

Super om te lezen @alexandrahut, Ik ben blij dat jij weer kunt internetten! 😀

Reageer