geen bericht na chat gesprek

  • 6 June 2023
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zijn er meer mensen die geen mail of reactie krijgen nadat dat wel is toegezegd in de chat? Uitermate irritant als je geen internetverbinding hebt en niks terug hoort hier over.

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @AlexAA, welkom op onze Community!

Ik ben direct je dossier ingedoken en zie inderdaad dat je gisteren iemand van de klantenservice gesproken hebt. De collega van de klantenservice heeft het doorgezet naar onze techneuten, zij gaan voor je aan de slag! Wij hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf dagen. Er zult zo spoedig mogelijk contact worden opgezocht! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AlexAA, welkom op onze Community!

Ik ben direct je dossier ingedoken en zie inderdaad dat je gisteren iemand van de klantenservice gesproken hebt. De collega van de klantenservice heeft het doorgezet naar onze techneuten, zij gaan voor je aan de slag! Wij hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf dagen. Er zult zo spoedig mogelijk contact worden opgezocht! 

Dat contact opnemen moeten jullie misschien toch eens evalueren want dat gebeurt niet maar ik heb wel weer internet; het kon blijkbaar op afstand gefixt worden. Dus dank maar iets helderder communiceren scheelt onzekerheid bij de klant.

Dank en groet,

Alex

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AlexAA, heel fijn om te horen dat het is opgelost! Ik heb de verbinding nagekeken en het ziet er ook erg goed uit, bedankt ook voor je feedback. Ik wens je nog veel plezier toe met het internet!

Reageer