Beantwoord

Geen diensten

  • 9 December 2022
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Mod edit: Het inbreken op een bestaand topic is niet toegestaan, daarom is je vraag verplaatst naar een nieuw topic. Zou je onze huisregels willen lezen? 

 

Goedemiddag, helaas heb ik ook totaal geen verbinding met tv, internet en vastbellen.

Er is een afspraak gemaakt met Guidion, en wel op 19 december pas .☹️

Het ziet er dus naar uit dat ik dan sowieso 11 dagen geen gebruik kan maken van alles, ik vind dit echt niet acceptabel.

Ik vertrouw dan ook op een tegemoetkoming, ik ga niet voor iets betalen wat ik niet kan ontvangen.

Nog veel liever heb ik dat de monteur/expert  vandaag of morgen de storing oplost.

Wellicht in het 'kastje" ergens buiten,  waar de expert ook naar toe moest tijdens de installatie. 

Dat was heel snel gebeurd.

Mijn postcode is 8223 ZM

Groetjes, Karin

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 December 2022, 17:56

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag, helaas heb ik ook totaal geen verbinding met tv, internet en vastbellen.

Er is een afspraak gemaakt met Guidion, en wel op 19 december pas .☹

Het ziet er dus naar uit dat ik dan sowieso 11 dagen geen gebruik kan maken van alles, ik vind dit echt niet acceptabel.

 

Helaas is dit het gevolg wat je krijgt wanneer een provider geen eigen monteurs heeft en volledig afhankelijk is van een derde partij (Guidion) die om komt in het werk 😔

 

Ik vertrouw dan ook op een tegemoetkoming, ik ga niet voor iets betalen wat ik niet kan ontvangen.

 

Wanneer de storing is verholpen zal een compensatie plaatsvinden, deze wordt berekend op de manier:

maandbedrag / 30 * aantal dagen dat de storing duurde.

 

Reputatie 6

Hoi @De4Jongens, ik snap heel goed dat je dit het liefst vandaag nog opgelost ziet, wij ook! In de praktijk ligt de situatie vaak wat complexer waardoor dit niet altijd mogelijk is. Wil jij hier een bericht sturen zodra de monteur is geweest en alles weer werkt? Uiteraard zorgen we ervoor dat je de periode dat je geen internet hebt gehad, gecompenseerd krijgt!

Reageer