-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Met veel enthousiasme overgestapt naar T-Mobile voor de zomer, maar daar heb ik erg veel spijt van. Ziggo was niet perfect, maar het deed het. mijn eerste ervaringen met T-Mobile is waardeloos. Ze beloven veel maar doen niets. Eerst waren er veel aansluitingsproblemen, eind augustus dan eindelijk internet, maar niet wat we hebben besteld, we kregen 100mb geleverd terwijl we 1000 hebben besteld. Vele telefoontjes en vele beloften, niet geholpen, maar wel elke keer gewoon geld aftrekken van de rekening. Vandaag dan geen internet meer, en als je dan belt, we maken een ticket en we gaan je snel helpen. Helaas, veel geld stoppen in reclame maken naar klanten helpen, NOPES.
Hoi @goldhorse54, dank voor je terugkoppeling het delen van je ervaring. Laat ik voorop stellen dat dit totaal niet de service is die wij voor ogen hebben. Dit moet en zal worden verbeterd en daarbij is jouw terugkoppeling heel erg waardevol. Ook daarvoor wil ik je bedanken.
Op het moment dat we de verstoring bij jou zagen, zijn er ook meerdere signalen binnengekomen over de problemen bij jou in de buurt. Hierdoor is er naast de stappen die al waren gezet, een algemeen onderzoek gestart naar de problemen die jij ook ondervindt. Momenteel staat dit onderzoek uit bij IT, waarop we hopen zo snel mogelijk de boosdoener bovenwater te krijgen en oplossing te kunnen bieden. Nogmaals mijn welgemeende excuses; weet dat we hard aan het werk zijn om dit per direct voor je op te lossen.
Bekijk origineel