Geen diensten en snelheidsproblemen

  • 11 October 2022
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Met veel enthousiasme overgestapt naar T-Mobile voor de zomer, maar daar heb ik erg veel spijt van. Ziggo was niet perfect, maar het deed het. mijn eerste ervaringen met T-Mobile is waardeloos. Ze beloven veel maar doen niets. Eerst waren er veel aansluitingsproblemen, eind augustus dan eindelijk internet, maar niet wat we hebben besteld, we kregen 100mb geleverd terwijl we 1000 hebben besteld. Vele telefoontjes en vele beloften, niet geholpen, maar wel elke keer gewoon geld aftrekken van de rekening. Vandaag dan geen internet meer, en als je dan belt, we maken een ticket en we gaan je snel helpen. Helaas, veel geld stoppen in reclame maken naar klanten helpen, NOPES.

 

Boris 1 jaar geleden

Hoi @goldhorse54, dank voor je terugkoppeling het delen van je ervaring. Laat ik voorop stellen dat dit totaal niet de service is die wij voor ogen hebben. Dit moet en zal worden verbeterd en daarbij is jouw terugkoppeling heel erg waardevol. Ook daarvoor wil ik je bedanken. 

Op het moment dat we de verstoring bij jou zagen, zijn er ook meerdere signalen binnengekomen over de problemen bij jou in de buurt. Hierdoor is er naast de stappen die al waren gezet, een algemeen onderzoek gestart naar de problemen die jij ook ondervindt. Momenteel staat dit onderzoek uit bij IT, waarop we hopen zo snel mogelijk de boosdoener bovenwater te krijgen en oplossing te kunnen bieden. Nogmaals mijn welgemeende excuses; weet dat we hard aan het werk zijn om dit per direct voor je op te lossen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @goldhorse54, dank voor je bericht en welkom op de Community! Bij enkele problemen, die niet direct zijn te verhelpen, dient de technische dienst in te worden geschakeld. Omdat dit een proces is waarbij het netwerk, de wijkcentrale en de daadwerkelijke verbinding kan worden onderzocht, wordt hierdoor direct een ticket bij hen ingeschoten. Dit is voor veel providers hetzelfde. 

Op dit moment zijn we hard bezig de problemen samen met de netwerkbeheerder op te lossen. We hebben daarbij gemeten dat je weer online bent, klopt dit ook met jouw bevindingen? Weet dat de periode, als de verbinding weer helemaal werkt zoals beloofd, zal worden vergoed. Ondertussen zijn we hard voor je bezig! 

Hallo Boris, dank voor je bericht. Het is al 2 maanden dat het rommelt met de installatie en omdat we elke dag vanuit huis werken ondervinden we veel problemen, ik heb niet het gevoel dat T-Mobile de urgentie voelt wat wij voelen. Gisteren sloeg mijn stoppen door toen ik naar het 0800-0092 belde, weer zo een standaard verhaal. We maken een ticket. Ook viel het internet weg, die globe werd rood. Daarvoor had ik internet, ongeveer 100mb en dus niet die 1000. Maar we hadden internet. De dame vroeg of met stroom resetten kon helpen en toen was internet weg. 

In de middag heb ik nogmaals gebeld, weer een dame die mij zegt, we kunnen niet helpen, we hebben een ticket aangemaakt. 

Ik ben toen op deze community gaan kijken en zag dat je een voucher kon krijgen voor Internet. Ik belde nog eens en kreeg een dame aan de lijn die mij hielp, op een manier waarop ik niet eerder ben geholpen door jullie. Zij hielp met die voucher, belde met ook terug zoals ze had beloofd en kon via het systeem ook nog een reset doen waardoor internet was hersteld. Dus het kan wel......er zijn mensen die daar werken die je wel gelijk kunnen helpen. Maar om elke keer weer iemand aan de lijn te krijgen die alleen een ticket kunnen aanmaken???. 

Gisteren avond viel internet weer weg, weer rode globe. Vanochtend was internet er weer. Ik houd me hart vast. Internet is essentieel voor ons. Zelfs voor onze veiligheid. Al onze alarmsystemen werken via wifi. 

Ik wil een totale oplossing. Ik blijf betalen en er wordt pruts geleverd. Kan niet. Zelfs de overstap van Ziggo naar T-Mobile is niet goed gegaan. Wat dat is helemaal niet gedaan en kwam ik achter dat ziggo geld aftrok van mijn rekening. Bellen naar Ziggo en Nope, niets van T-Mobile gehoord. Ik naar jullie bellen, oh, nee niet gedaan, maar geeft niet, want we vergoeden tot 2maanden aan ziggo betaalde geld. 

Op dit moment hebben we internet maar alle wifi spots zijn ontregeld, die communiceren niet meer met de router. Ik hoop dat er snel een oplossing komt, want anders ga ik snel opzeggen, want hier heb ik niet voor getekend. 

Reputatie 7

Hoi @goldhorse54, dank voor je terugkoppeling het delen van je ervaring. Laat ik voorop stellen dat dit totaal niet de service is die wij voor ogen hebben. Dit moet en zal worden verbeterd en daarbij is jouw terugkoppeling heel erg waardevol. Ook daarvoor wil ik je bedanken. 

Op het moment dat we de verstoring bij jou zagen, zijn er ook meerdere signalen binnengekomen over de problemen bij jou in de buurt. Hierdoor is er naast de stappen die al waren gezet, een algemeen onderzoek gestart naar de problemen die jij ook ondervindt. Momenteel staat dit onderzoek uit bij IT, waarop we hopen zo snel mogelijk de boosdoener bovenwater te krijgen en oplossing te kunnen bieden. Nogmaals mijn welgemeende excuses; weet dat we hard aan het werk zijn om dit per direct voor je op te lossen. 

Reageer