Beantwoord

Geen diensten Haarlem?

  • 4 December 2023
  • 25 reacties
  • 1265 Bekeken

Reputatie 1

Is er een internet storing van Odido

Ik ben gisteren aangesloten en vanochtend was er opeens geen internet meer. 
Ik probeer in contact te komen met de klantenservice.

En dat lukt net. Storing in Haarlem. 
 

icon

Beste antwoord door Olaf Peetoom 5 December 2023, 19:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

25 reacties

Heb hetzelfde probleem, staat een melding in Algemeen dat ze ermee bezig zijn maar heb ik heb nu al ruim 3 uur geen internet ben benieuwd. Net over van Ziggo begint goed.

Reputatie 1

Ik ben ook net 1 dag over van Ziggo naar Odido. 
Inderdaad geen goed begin. 
Hopen dat het snel is opgelost. 
En dat dit niet de voorbode is van een onstabiele internet verbinding. Ziggo had vaak een slechte of langzame verbinding maar er was wel verbinding.

We wachten het af  


 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Olaf Peetoom  en @Hackmen ,

Dat is niet prettig zo'n storing. Misschien hebben jullie wat aan een voucher voor unlimited data? Hebben jullie een mobiel abonnement Bij Odido of Ben, daar werkt de voucher namelijk alleen mee. Laat maar in  een privébericht weten of je hier gebruik van wil maken.

Hallo @soepkip67 Ik moet mijn mobiel abonnement(en) nog omzetten, gaat ergens eind van deze maand gebeuren maar bedankt voor het aanbod. ik neem aan dat de storing verholpen gaat worden 😀

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Hackmen ,

Daar ga ik zeker vanuit , dat de storing verholpen gaat worden.
 

Reputatie 1

Ik heb al Odido unlimited. Dus daar heb ik niet zo veel aan. Maar goed dat jullie meedenken. Hoe is het met de storing?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Olaf Peetoom ,

Graag gedaan, we proberen mee te helpen. Ik ben net zoals jij klant bij Odido, had je graag meer laten weten over de storing. Helaas weet ik net zoveel als jij momenteel, en wat Odido laat weten in het storing topic.

Denk je dat er zo al een update komt?

De storing duurt nu al 5 1/2 uur, en ondanks dat de storing melding site zegt dat ze ons op de hoogte houden, is er nog steeds geen piep over wat er aan de hand is.

 

Hier in de Leidsebuurt van Haarlem ook al de hele dag geen internet. Naast de melding dat er een storing is ook geen tijdsindicatie te zien voor wanneer het verholpen zal zijn.

 

 

Hier ook al de hele dag geen internet. Op de site.staat geen storing en hier in het forum wel dat er klanten zijn die last ervaren. Ik ben sinds een aantal maanden over van Ziggo maar hou hier geen goed gevoel aan over. Duurt erg lang en bijna geen communicatie hierover.

Reputatie 1

Ik lees net dat er een monteur nu mee bezig is. 
Dat is een bericht van 18.00 uur. Dus nu hopen dat ze het snel kunnen oplossen. We zijn behoorlijk onthand zonder internet en dus ook geen tv. 
Soms verlang ik terug naar een leven zonder dit alles. Laten we zeggen 1985 of zo. Misschien herkennen sommige mensen dat ook. Haha 😂 

inmiddels 21:32 en nog altijd een probleem helaas..

Ook hier in het Ramplaankwartier in Haarlem al zeker sinds 14 uur geen internet.

Dus als ik het goed begrijp zijn er al rond 12:30 klachten en wordt er pas tegen 18 uur een monteur naar locatie gestuurd? Tenminste, dat haal ik uit de zeer beperkte communicatie vanuit Odido 

Ook hier in het Ramplaankwartier in Haarlem al zeker sinds 14 uur geen internet.

Dus als ik het goed begrijp zijn er al rond 12:30 klachten en wordt er pas tegen 18 uur een monteur naar locatie gestuurd? Tenminste, dat haal ik uit de zeer beperkte communicatie vanuit Odido 

Nog steeds geen internet en ook geen update op de storing pagina. Ik ben sinds 30 november overgestapt en dit is niet zo'n hoopgevend begin van onze relatie Odido.

Heel vervelend dit. Al 2 dagen geen internet... Het zou toch wel ongeveer duidelijk moeten zijn wat er aan de hand is? Ik krijg niet het idee dat Odido weet wat er mis is en dat ze er een hoge prioriteit aan geven. Bij Ziggo was ook niet alleen goed maar storingen dooreen minder lang en werd je van op de hoogte gehouden.

Beste Odido. @soepkip67 Wat is nou het probleem en wanneer verwachten jullie dat dit opgelost is? Ik zou het fijn vinden als het duidelijk is wat nou het probleem is. Nu alleen cryptische omschrijvingen.

 

Inmiddels al door mijn volledige databundel heen en geen idee wat het probleem is en wanneer het opgelost kan zijn. 

 

Kan ik evt mijn contract ontbinden nog?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Waldored ,

Ik snap dat het niet fijn is om geen gebruik te kunnen maken van je internet/ tv. Ik weet ook niet meer dan jij weet. Ik ben namelijk net zoals jij gewoon klant bij Odido.

Wat betreft het contract ontbinden durf ik niets te zeggen, je zou dan eventueel even via de klantenservice contact op kunnen nemen, zij weten daar meer van.

Reputatie 7
Badge +9

Hey all, we houden jullie zo goed mogelijk op de hoogte in het algemen topic!

 

@Tommie van Odido Dank voor de update daar. Net gezien dat er een kabelbreuk lijkt te zijn. Ben dan wel benieuwd waarom een kabelbreuk tot verbindings verlies lijdt. Netwerken worden gewoonlijk redundant uitgevoerd. 

@Tommie van Odido Dank voor de update daar. Net gezien dat er een kabelbreuk lijkt te zijn. Ben dan wel benieuwd waarom een kabelbreuk tot verbindings verlies lijdt. Netwerken worden gewoonlijk redundant uitgevoerd. 

Dat mag je inderdaad wel hopen, maar klaarblijkelijk hier dus niet.  Zijn we mooi klaar mee.

ik snap dat je de redundancy niet op straat/huisniveau kan realiseren maar we praten hier over een, in mijn ogen groot gebied, als ik het een beetje inschat in ieder geval de postcode gebied 2013,2014 en 1015.

Reputatie 1

Nou. Ik ben benieuwd hoe het staat met de kabel. Het is nu 18.00 uur. En we zijn dan ook 6 uur verder nadat ze het probleem hebben gevonden. Gaat het vandaag nog lukken Odido?

Zou wel fijn zijn. 
Laat in ieder geval even weten hoe het er mee staat. 

Reputatie 1

Het werkt weer. 

Het werkt weer. 

Hier ook!

Werkt weer, dank aan de mensen die op sinterklaas avond aan het werk zijn om het op te lossen.

Heel wat gemopper, maar laten we niet de mensen vergeten die het toch weer fixen! 

Groet, Floris.

Reputatie 7
Badge +16

Het is gisteravond laat opgelost inderdaad. Bedankt voor jullie geduld! 

Dit topic gaat nu op slot.