Beantwoord

Geen diensten In Utecht,geen internetverbinding

  • 5 December 2023
  • 38 reacties
  • 661 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Hoi,ik ben client van tele2,maar dat is ODIDO nu,en ik heb helaas helemaal geen internetverbinding.....in Utrecht

 

Niemand andere aangemeld???

 

Kan jullie Ff aankijken wat is er aan de hand???

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 6 December 2023, 12:06

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 3

Eens, de communicatie kan een stuk beter ja. Nu is helaas wel de ervaring dat dit bij andere providers op dezelfde manier gaat, misschien omdat ze zelf van de onderaannemers ook geen informatie krijgen? Ook ik werk vanuit huis dus zou het best irritant vinden als het mij overkomt en je weet niets.

Ook hier een glasvezelgebruiker uit Zuilen die al sinds vanochtend 05:45 uur geen internet heeft...

Erg vervelend natuurlijk, en het kan een keer gebeuren.. maar wat mij wel verbaast is dat er totaal geen communicatie is vanuit Odido. Ik had bijvoorbeeld graag een mail of sms ontvangen dat er een storing is. Daarnaast zou het ook fijn zijn als er een verwachte oplostijd wordt gegeven. Na een hele dag onderzoek moet er toch wel een vermoedelijke oorzaak of probleemlocatie vastgesteld kunnen worden?

Ik lees over een voucher voor internet, kan ik hier ook gebruik van maken als ik geen mobiel abonnement bij Odido of Ben heb? En wordt er doorgaans een compensatie gegeven voor storingen van meer dan 24 uur?

Reputatie 3

Ook hier een glasvezelgebruiker uit Zuilen die al sinds vanochtend 05:45 uur geen internet heeft...

Erg vervelend natuurlijk, en het kan een keer gebeuren.. maar wat mij wel verbaast is dat er totaal geen communicatie is vanuit Odido. Ik had bijvoorbeeld graag een mail of sms ontvangen dat er een storing is. Daarnaast zou het ook fijn zijn als er een verwachte oplostijd wordt gegeven. Na een hele dag onderzoek moet er toch wel een vermoedelijke oorzaak of probleemlocatie vastgesteld kunnen worden?

Ik lees over een voucher voor internet, kan ik hier ook gebruik van maken als ik geen mobiel abonnement bij Odido of Ben heb? En wordt er doorgaans een compensatie gegeven voor storingen van meer dan 24 uur?

Nee zonder een abonnement of prepaidkaart van odido/ben kun je met een voucher helaas niets. Compensatie weet ik niet hoe odido hiermee omgaat, het zou wel netjes zijn natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +14

De wettelijke vergoeding wordt zeker verstrekt naast je een storing hebt gemeld en nadat alles weer verholpen is. Reken je niet rijk. Het is maandbedrag/30 maal het aantal dagen dat je geen dienst had.

Daarom gelooft Odido meer in je helpen tijdens een storing online te blijven met het verstrekken van voucher codes voor echt unlimited mobiel internet.  Dat is geschikt voor Ben en Odido sims.

Reputatie 1

24 uur verder en wel geteld drie updates, nog niks gecommuniceerd over oorzaak of verwachtingen...

Reputatie 2

Goedemorgen. Ik begrijp dat het probleem nog steeds niet is opgelost? Althans wij hebben nog geen internet?

Graag een voucher AUB, niet te geloven dat nog steeds internet uit is, 15 jaar met xs4all en nooit een  probleem gehad 

Reputatie 7
Badge +14

Storing in Utrecht ⬅️ 

Hou de site in de gaten. En let op: ik ben net als jullie gewoon een klant 

 

Update [21-03-2024/08:08] We wachten momenteel op een update. Het onderzoek gaat op de achtergrond verder. Zodra er inhoudelijke informatie is, delen we dit direct in dit topic.

 

Fijne dag vandaag

Reputatie 1

Je zou toch wel iets meer verwachten dan iedere 8 uur een nikszeggende tekstje met er is een probleem, we weten nog niet wat maar onderzoeken het.

 

Als het een nuts voorzieningen was zou je ook na meer dan een dag wel iets meer verwachten dan dit.

Reputatie 7
Badge +14

@Emile42  lees Uitleg storing Utrecht

 De moderators hebben daar uitgebreid uitleg gegeven.

Reputatie 1

Bedankt! Dit was het soort update waar ik al een tijdje naar uitkeek. Natuurlijk balen dat het gebeurd, maar duidelijkheid scheelt al veel.

Reputatie 7
Badge +4

Dankjewel voor het linken van het topic @CrisTien, super! 😃

Alles doet het weer bij mij en zo te lezen ook anderen! 

Reageer