Geen diensten Rosmalen

  • 27 November 2023
  • 105 reacties
  • 3264 Bekeken

Ik mag hopen dat die internet storing in Rosmalen en omgeving morgen wel verholpen is. Al een halve dag werkt helemaal niets.

Waqqas 5 maanden geleden

Hallo @Bjornski444 

Updates over de storing worden in dit topic geplaatst.

Mocht je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen gebruiken dan hoor ik het graag! Deze kan je gebruiken met een simkaart van Odido of Ben.

Bekijk origineel

105 reacties

Hoi @pepsimax,

Mijn persoonlijke gevoel zegt dat het niet meer lang moet duren aangezien meerdere monteurs op locatie zijn, zie laatste update in storingstopic:

Uiteraard kan ik er naast zitten en zou je een prepaid kaart kunnen kopen van Odido waarna een van de Super Users je kan voorzien van een Unlimited voucher.

bedankt voor de snelle reactie, duidelijk antwoord! Ik hou het even in de gaten. 

Inmiddels werkt het internet hier weer! 

Reputatie 5

De storing is officieel afgemeld. Mocht je toch nog problemen ervaren dan staan er in het storingstopic enkele tips.

Fijne avond allemaal!

Sinds 14:30 uur al geen internet, graag een onbeperkt bundel voor mobiel ter compensatie aub. Kan ik in ieder geval iets streamen.

 

Woonachtig in de postcode 5241

Jullie hebben allemaal een voucher ontvangen ✅

Verder zal er achteraf een compensatie worden gegeven.

Mooi om te horen dat jullie met een compensatie komen en onze probleem serieus oppakken.

 

Hopelijk kunnen jullie ook kijken naar de 4G/5G netwerk dat werkt ook niet optimaal.

Reputatie 7
Badge +15

@Karima el Amraoui 

Je krijgt zo een pm!

Jullie hebben allemaal een voucher ontvangen ✅

Verder zal er achteraf een compensatie worden gegeven.

Een update over de status zou ook wel klantgericht zijn. Storing duurt al ruim 7,5 uur en de laatste update is al 4 uur oud. Voucher krijg je om te streamen naar de tv via Chromecast maar die staat ook op het netwerk welke het niet doet. Compensatie wordt automatisch toegekend?

 

wat je kan doen is je mobiel als hotspot en dan de chromecast eraan koppelen. ik heb mn wireless apparaat uit de stroom getrokken en de hotspot van mn mobiel EXACT dezelfde naam en wachtwoord gegeven als mn normale wifi, en alles sprong direct weer aan :) hoop dat dat helpt.

Wat Odido moet doen is alles repareren. Ik ga niet steeds mijn Chromecast van het ene apparaat naar het andere zetten

Reputatie 1

Ik ontvang ook graag een voucher zodat ik niet elke keer de 2gb aanvuller hoef te gebruiken. Helaas moet ik ook aangeven dat de 4g snelheid hier in Rosmalen op dit moment bedroevend laag is. Normale videoconferenties gaan voor geen meter. 

 

Edit:

Hier valt dus niet mee te werken. 

 

Pfffff, zelfs met de extra bundel kan ik niet eens een website openen.. Dra-ma.. :( 

Mede dorpsgenoten,

Ik heb net gebeld met de klantenservice, 10 minuten in de wacht (viel mij nog mee) en heb via daar de voucher gehad. Dus wie nog zit te wachten op een reactie hier.. ik zou gewoon bellen :) 

Sterkte allemaal en hopelijk is het probleem snel verholpen!

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen. 

Ergens gehoopt dat alles deze ochtend wel zou werken maar helaas. 

Ook hier graag in elk geval 1 compensatie bundel voor mijn vrouw. Zij heeft gisteren thuis haar bundel moeten gebruiken voor haarzelf en de kids. Voor mij minder van belang, ben zo werken. 

Enig zicht al op? En hoe werkt eventueel de compensatie voor de factuur? 

Mochten de monteurs nog aan het werk zijn en koffie nodig hebben, die heb ik wel als het daarna dan sneller gaat 😉

Hallo, je ontvangt zo een privébericht met een voucher.

Reputatie 5

Zit ook al vanaf gisteren 27 november vanaf 13.30 uur zonder internet en tv thuis.

Kan ik ook een code krijg voor onbeperkt internet  voor mijn mobiele abonnementen?

Uiteraard, zie zometeen je PM.

Beste itsNaud,

Heeft u wellicht ook een tijdelijke oplossing voor klanten die geen mobiel abonnement of sim only hebben ? Wij hebben wel internet van Odido, maar helaas door de storing geen internet meer thuis. 
Het lijkt nog onbekend hoe lang het probleem zal duren (zoals begrijpelijk), maar het zou fijn zijn om naar een tijdelijke oplossing te werken mocht het langer duren. 

Met vriendelijke groet en alvast bedankt. 

Reputatie 5

Hoi @pepsimax,

Mijn persoonlijke gevoel zegt dat het niet meer lang moet duren aangezien meerdere monteurs op locatie zijn, zie laatste update in storingstopic:

Uiteraard kan ik er naast zitten en zou je een prepaid kaart kunnen kopen van Odido waarna een van de Super Users je kan voorzien van een Unlimited voucher.

Vind dit grapje nu wel erg lang duren!

Alles is verboden met wifi..

Lampen , tv ..

Ik ben overgestapt adios ermee.

 

Wat een doffe ellende en slechte communicatie. Op naar een andere provider.

@soepkip67 dank voor de voucher. 

Toevallig sprong net de Google Home hier weer aan en lijkt het (even) te werken. 

Ik wacht even definitieve communicatie van jullie af voordat ik alles aan gooi. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Hobie1984 ,

Als het weer werkt, kan je gewoon weer alles gebruiken.

Hopelijk is het nu opgelost, fijne avond gewenst

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bjornski444 

Updates over de storing worden in dit topic geplaatst.

Mocht je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen gebruiken dan hoor ik het graag! Deze kan je gebruiken met een simkaart van Odido of Ben.

Hallo @Bjornski444 

Updates over de storing worden in dit topic geplaatst.

Mocht je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen gebruiken dan hoor ik het graag! Deze kan je gebruiken met een simkaart van Odido of Ben.

Ik ontvang dit wel graag, inmiddels hele bundel op door de storing. 

Goedenavond,

Ik woon in Rosmalen en heb ook al de hele avond geen internet. Als de verwachting is dat dit lang gaat duren, ontvang ik ook graag zon code.

 

Groet,

 

Reputatie 7
Badge +15

@Halagasch en @PIM39 

Jullie krijgen zo een pm!

Graag zou ik ook een voucher willen, aangezien niks het meer doet..

Reputatie 2

Hallo, ik wil ook wel graag de bundel en ik ga uit van financiële compensatie. Zo lang geen geen internet terwijl ik er voor mijn werk van afhankelijk ben. En nu al voor de teeede keer in korte tijd.

Hier ook, sinds 13:00 uur geen internet meer. Ik ontvang graag een voucher voor zowel mezelf als mijn partner.

Reageer