-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
Sinds 3 augustus 2023 tot en met heden vond er een storing plaats op mijn adres. Door de storing kan ik sindsdien geen gebruik meer maken van het internet, mijn televisie en mijn telefoon. Dit gedurende de hele dag. Verschillende monteurs zijn thuis langs gekomen, van T-Mobile, van Guidion en van KPN en nog steeds heb ik geen internet!
Dit terwijl in Nederland alles via internet geregeld moet worden. Ik heb mijn internet ook nodig voor het werk.
Ik wilde net een e-mail sturen naar T-Mobile maar dat kan ook niet!
Wie heeft dit meegemaakt en wat kan ik doen?
Hi @Ruthlynn, ik wil allereerst mijn oprecht excuses aanbieden. Dit is niet de manier waarop dit hoort te gaan.
Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega dit gisteren met spoed voor je heeft doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zijn in het weekend niet aanwezig, maar morgen zullen ze dit gelijk voor je oppakken. Ik wil je vragen om hun onderzoek af te wachten en ik hoop oprecht dat je ons nog een kans wil geven om dit op te lossen. Zodra mijn collega's van de technische dienst dit voor je onderzocht hebben, zullen wij jou gelijk voorzien van een update. Weet dat wij er alles aan gaan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!
Bekijk origineel