Geen diensten thuis

  • 18 August 2023
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

Sinds 3 augustus 2023 tot en met heden vond er een storing plaats op mijn adres. Door de storing kan ik sindsdien geen gebruik meer maken van het internet, mijn televisie en mijn telefoon. Dit gedurende de hele dag. Verschillende monteurs zijn thuis langs gekomen, van T-Mobile, van Guidion en van KPN en nog steeds heb ik geen internet! 

Dit terwijl in Nederland alles via internet geregeld moet worden. Ik heb mijn internet ook nodig voor het werk. 

Ik wilde net een e-mail sturen naar T-Mobile maar dat kan ook niet!

Wie heeft dit meegemaakt en wat kan ik doen?

Nora van Odido 8 maanden geleden

Hi @Ruthlynn, ik wil allereerst mijn oprecht excuses aanbieden. Dit is niet de manier waarop dit hoort te gaan. 

Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega dit gisteren met spoed voor je heeft doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zijn in het weekend niet aanwezig, maar morgen zullen ze dit gelijk voor je oppakken. Ik wil je vragen om hun onderzoek af te wachten en ik hoop oprecht dat je ons nog een kans wil geven om dit op te lossen. Zodra mijn collega's van de technische dienst dit voor je onderzocht hebben, zullen wij jou gelijk voorzien van een update. Weet dat wij er alles aan gaan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! 

 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ruthlynn 

Als Guidion en KPN het niet konden oplossen dan kan een klant ook niet veel voor je betekenen..

Maar heb je een glasvezel of DSL aansluiting en indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter?

Ik heb glasvezel. 

Het power lampje brand op de converter. 

Op de zyxel is de wereldbollampje rood. 

Maar ze weten dit want alle monteurs die langs zijn geweest hebben dit gezien. 

Dat dit in anno 2023 in Nederland gebeurd…! ONACCEPTABEL. Eind van de maand moet ik wel betalen. 

Maar service is 0,0. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ruthlynn 

Als ze niet in 30 dagen je storing kunnen oplossen kun je zonder aangetekende brieven en zo het abonnement opzeggen. Een moderator kan dat dab voor je regelen.

Reputatie 7
Badge +15

@Ruthlynn 

Er zullen toch wel meer lampjes op de mediaconverter zijn en wat gaf de KPN monteur precies aan als probleem?

@Waqqas 

Er zijn 3 lampjes: Een voor power, connection en alarm. Maar alleen power is aan. 

De KPN monteur heeft de mediaconverter opengemaakt en iets gedaan en daarna kwam de internet weer. Dat was rond 20:00. Rond 23:00 hadden we weer geen internet. 

Daarna kwam er weer een monteur van de T-Mobile en hij  deed weer iets met dat kastje, kwam de internet weer. Gaat hij weg en de volgende morgen heb ik weer geen internet!

En telkens als ik voor hulp bel, moet ik 3 dagen wachten voordat ze iemand sturen! 

Wilde ik gisteren een e-mail sturen om mijn abonnement te ontbinden want dit kan zo niet doorgaan MAAR DAT KAN OOK NIET! 

Heel erg vind ik dit. We zitten weer dit hele weekend zonder TV zonder wifi. 
Ze sturen een free bundel, maar daarmee werkt de TV NIET. En we hebben een kleine laptop. 

Free bundel is goed voor een keertje.  Maar vanaf 3 augustus 2023 zit ik met dit probleem!!! 

DAAROM WIL IK NU WEG VAN T-Mobile!

Reputatie 7
Badge +15

@Ruthlynn 

Wellicht is een nieuwe mediaconverter de oplossing omdat bij geen signaal ook alarm moet branden en bij wel signaal maar geen verbinding moet connection knipperen dus hij lijkt defect.

Een moderator kan je hiermee verder helpen.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Ruthlynn, ik wil allereerst mijn oprecht excuses aanbieden. Dit is niet de manier waarop dit hoort te gaan. 

Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega dit gisteren met spoed voor je heeft doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zijn in het weekend niet aanwezig, maar morgen zullen ze dit gelijk voor je oppakken. Ik wil je vragen om hun onderzoek af te wachten en ik hoop oprecht dat je ons nog een kans wil geven om dit op te lossen. Zodra mijn collega's van de technische dienst dit voor je onderzocht hebben, zullen wij jou gelijk voorzien van een update. Weet dat wij er alles aan gaan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! 

 

Hallo @Nora 

Ik hoop dat het nu daadwerkelijk goed gaat komen want u begrijpt wel dat dit onacceptabel is!

Reageer