Beantwoord

Geen glasvezel internet sinds 11-10-2022 ongeveer 14.00

  • 12 October 2022
  • 10 reacties
  • 119 Bekeken

Ergens tussen 13.45 en 14.00 op 11 oktober is het internet weggevallen op de glasvezel aansluiting van T-Mobile thuis. Al meerder malen geprobeerd alles te resetten, maar dat heeft niet geholpen. Aan de lampjes op de CTS Media Converter te zien klopt het daar al niet, wat kunnen we doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 October 2022, 10:01

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mmellaard 

Staan op de mediaconverter aan de kant van de power input bij de 6 schakelaars 3 & 4 of 1 & 6 aan? Brandt verder alleen het FO lampje niet?

Lampjes branden als volgt: Power en FDX groen, Status en Speed Geel, FO uit en TX groep

Reputatie 7
Badge +15

@mmellaard 

Dan lijkt er geen signaal binnen te komen, in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen kin je zien of er misschien een storing is in jouw regio.

Er is geen storing in de regio

Reputatie 7

Hi @mmellaard, ik help je hier graag bij! Ter dubbelcheck: ervaar je enkel problemen met het internet of ook met jouw andere diensten? Kun je daarnaast aangeven of je ook een eigen router hebt aangesloten, of gebruik je enkel de apparatuur van T-Mobile voor thuis? Als je geen eigen router hebt aangesloten en dit enkel jouw internet betreft, dan hoor ik het graag en ga ik onze monteursservice (Guidion) voor jou aansturen om dit zo snel mogelijk te fixen. Excuses voor het ongemak! ❤

Hoi Lisa, ook TV werkt niet maar dat is natuurlijk het gevolg van geen internet. Er is geen eigen router aangesloten, alles loopt via de T-Mobile apparatuur

Nog een aanvulling: Ik hoor net dat er in de straat bij graafwerkzaamheden kabels zijn geraakt, dat zou best de oorzaak kunnen zijn.

Reputatie 7

Hi @mmellaard, dank voor je bericht en duidelijke indicatie! Ik heb zojuist direct een monteur aangestuurd die zowel de thuissituatie gaat uitsluiten als de bekabeling richting de wijkcentrale. Deze monteur is specifiek hiervoor aangestuurd zodat het probleem direct kan worden onderzocht via het netwerk. Je zal een SMS/e-mail ontvangen om een afspraak in te plannen. Hulp is onderweg! Wil je ons laten weten hoe het bezoek is verlopen? Alvast heel erg bedankt. 

Goedemiddag, De beschadigde kabels zijn gerepareerd en alle diensten zijn weer beschikbaar bij ons thuis. Ik heb de afspraak met de Guidion monteur inmiddels afgezegd. Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +4

Super om te horen dat je weer helemaal online bent @mmellaard, dat is goed nieuws! Fijn ook dat je de Guidion monteur hebt afgezegd, zo help je weer een andere klant die wacht en daar wilde ik je graag nog voor bedanken. 😃\

Veel plezier nog met je Internet!

Reageer