Geen glasvezelsignaal Voorschoten

  • 1 March 2024
  • 29 reacties
  • 211 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 1

Dank voor jouw reactie Nora. Ik begrijp dat er processen moeten worden doorlopen. Tegelijkertijd frusteert het enorm, wanneer er iemand van ODF dan in de wijkcentrale staat maar niet doet bij gebrek aan een ticket. Ik begrijp niet waarom er dan niet meteen gekeken kan worden.

 

En verder is het dan meer dan vervelend om nu al 5 dagen zonder tv en internet te zitten en zonder dat duidelijk is wanneer het is opgelost. Jullie aanbieding voor een voucher is mij al gedaan, maar aangezien ik al unlimited heb, heb ik hier verder niets aan. Maar toch bedankt.

Vervelender is dat thuiswerken voor mij maar zeker ook mijn vriendin die nog geen odido abonnement lastig is.  Wij hopen daarom op of eigenlijk verwachten wij dat ODF het morgen in orde maakt.

 

Miquel

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Lester13, ik begrijp dat je zo snel mogelijk weer van jouw diensten gebruik wil maken, en dat willen wij ook graag voor je in orde maken. Omdat we in dit geval met verschillende partijen samenwerken, moeten deze zaken echt via een bepaalde volgorde gaan zodat we zeker weten dat het proces goed loopt en we niks over het hoofd zien. De monteur heeft nu zijn bevinden doorgestuurd naar mijn collega's van de technische dienst en zij zullen dit doorzetten naar ODF. Zodra ODF dit heeft opgepakt, gaan ze hier gelijk mee aan de slag voor je. Mocht het nodig zijn dat ze bepaalde werkzaamheden bij jou thuis uitvoeren, dan zullen zij ook contact met je opnemen om hier een afspraak voor in te plannen. Mocht je gebruikmaken van een Odido of BEN simkaart, dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt internet. Zo kan je op die manier nog online blijven totdat dit is opgelost. 

Reputatie 1

En dan hebben mensen het altijd over de ambtenarij, maar dit slaat werkelijk alles. Jantje, moet eerst van Pietje toestemming hebben, schriftelijk op het voorgeschreven formulier, voordat er ook maar aan een oplossing wordt gewerkt!

Reputatie 1

De hele combinatie van verschillende organisaties, onderaannemers etc maakt het oplossen van iets simpels als het checken van de wijkcentrale en oplossen van het probleem een tranentrekkend proces. Eerst thuis een monteur langssturen van een Guidion, terwijl de helpdeskmedewerker en ik al geconstateerd hebben dat het probleem niet in de apparatuur zit. Op het digitale afspraakformulier aangegeven dat men in de wijkcentrale moet zijn. Toch een monteur aan de deur die constateert dat men bij Open Dutch Fiber moet zijn. Die maakt een call aan. De tweede call want een monteur van Open Dutch Fiber, of beter gezegd een aannemer of iemand in dienst/ingehuurd door een aannemer, was toevallig woensdag aan het eind van de middag in de centrale bezig, maar mocht/kon niets doen, want geen order meegekregen!!! Dus hij heeft maar een call aangemaakt.

Vervolgens krijg ik gisteravond na het bezoek van de monteur een bevestiging van Odido dat er een call is gemaakt. Vanochtend maar gebeld met Odido, maar geen call en bij Open Dutch Fiber niets bekend!! Ondanks het feit dat we volgens de monteur al de zoveelste klant waren in de wijk met een vergelijkbaar probleem en die hij dus tot zijn eigen frustratie niet kon helpen. Hoe is dat toch mogelijk?!!!

Om druk op de ketel te zetten vanmiddag ook maar Open Dutch Fiber gemaild, maar die doen niets zolang er geen ticket van Odido is. Gevolg nog twee tot misschien wel vier dagen geen tv en internet!!!

Ik vind dit echt schandalig!! En hoe moeilijk is het nu allemaal. Iemand rijdt langs, gaat in de kast, zet een paar kabeltjes en schakelaars om en gaat weer door!!

 

Reageer