Geen glasvezelsignaal Voorschoten

  • 1 March 2024
  • 29 reacties
  • 211 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 1

Dank voor jouw reactie Nora. Ik begrijp dat er processen moeten worden doorlopen. Tegelijkertijd frusteert het enorm, wanneer er iemand van ODF dan in de wijkcentrale staat maar niet doet bij gebrek aan een ticket. Ik begrijp niet waarom er dan niet meteen gekeken kan worden.

 

En verder is het dan meer dan vervelend om nu al 5 dagen zonder tv en internet te zitten en zonder dat duidelijk is wanneer het is opgelost. Jullie aanbieding voor een voucher is mij al gedaan, maar aangezien ik al unlimited heb, heb ik hier verder niets aan. Maar toch bedankt.

Vervelender is dat thuiswerken voor mij maar zeker ook mijn vriendin die nog geen odido abonnement lastig is.  Wij hopen daarom op of eigenlijk verwachten wij dat ODF het morgen in orde maakt.

 

Miquel

 

Reputatie 1

Nou, dit gaat meer over hoe bureaucratisch dit werkt. Temeer juist vanuit de helpdesk na uitgebreid meekijken zou zijn doorgegeven dat meteen ODF moet kijken. In plaats daarvan besluit de andere afdeling onverkort het standaard proces te doorlopen. 

Reputatie 7
Badge +14

Tja, dat klinkt logisch hoor, maar de afspraak is dat netbeheerder alleen ingeschakeld mag worden als de lokale installatie door een monteurservice is nagekeken. Zo voorkomt men onterechte storingsmeldingen die toch lokaal blijken te zitten. Het is voor een telefonische klantenservice eigenlijk niet mogelijk op afstand vast te stellen waar precies de issue zit. Vandaar de monteurservice.

Reputatie 1

En hoe groot zou de kans zijn dat het wordt veroorzaakt door de modem of de converter als Guideon 2,5 week geleden, vaststelde dat het niet aan de apparatuur ligt (en verzuchtte dat wij al de vierde in de wijk waren waar hij niets voor kom doen), en vervolgens de ODF monteur 1,5 week geleden bevestigde dat het niet aan de apparatuur ligt?

Reageer