geen internet

  • 28 January 2022
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil middels deze manier mijn ongenoegen uiten over de service van T-Mobile.

Op donderdagochtend 27 januari brandde opeens het internet lampje van mijn router rood. Alle stappen doorlopen op de site, zonder resultaat. 

13:30 uur: Na 20 minuten in de wacht staan krijg ik een medewerker aan de lijn die mij nogmaals alle stappen laat doorlopen, weer zonder resultaat. Conclusie: er moet een monteur komen. Ik zou binnen korte tijd een link ontvangen om een afspraak in te plannen.

3 uur later, geen link. Nogmaals gebeld. Weer 30 minuten in de wacht. Deze medewerker weet mij te vertellen dat het accorderen voor een afspraak met een monteur, de backoffice 24 uur heeft om de aanvraag te bekijken en door te zetten naar de monteur.

24 uur later. Vrijdag 28 januari 14:30 weer gebeld, 20 minuten in de wacht. Medewerker heeft na uitleg weer een kwartier nodig om uit te zoeken wat de status is. Na een kwartier blijkt dat de aanvraag niet goed is gedaan en opnieuw moet worden ingediend. Geen mogelijkheid om prioriteit aan te vragen, dus gewoon achteraan aansluiten. Vanwege het tijdstip aannemelijk dat de aanvraag maandag in behandeling kan worden genomen. Op het verzoek een leidinggevende te spreken, word ik doorverwezen naar de mail. Na het zoeken blijkt dat er geen mogelijkheid is een email te sturen..

 

Tussenstand. Twee werkdagen geen internet wat resulteert in 2 verlofdagen. 1.5 uur aan de telefoon gehangen en doorverwezen worden naar niet bestaande contactmogelijkheden en nog geen oplossing in zich.

Ik mag hopen dat ik straks een heel mooie compensatieaanbod krijg.

 


This topic has been closed for comments

4 reacties

Hetzelfde bij mij thuis en de klantenservice afhandeling ongeveer hetzelfde, zie hier.

Thanks voor het reageren! Ik zie dat u een mail adres gevonden heeft, mag ik vragen waar? Ik kreeg namelijk te zien dat er geen email contact mogelijk is. 

Ik zal naar het door u gevonden emailadres een officiële klacht sturen. 

Hoop dat het allemaal snel opgelost kan worden

Thanks voor het reageren! Ik zie dat u een mail adres gevonden heeft, mag ik vragen waar? Ik kreeg namelijk te zien dat er geen email contact mogelijk is. 

Ik zal naar het door u gevonden emailadres een officiële klacht sturen. 

Hoop dat het allemaal snel opgelost kan worden

Ik heb het email adres ontvangen van de helpdesk na het aangeven dat ik een klacht wilde indienen. Het is totaal onaanvaardbaar dat een internetaansluiting er zolang uitligt, ook voor een thuis aansluiting.

Reputatie 6

Hoi @Tacom, het spijt mij dat dit is gebeurd, dit is absoluut niet de normale gang van zaken. Ik heb jouw abonnement erbij willen pakken om de monteur direct voor jou te regelen, maar het e-mailadres dat jij in je Communityprofiel hebt ingevuld, is niet in ons systeem bekend. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik het snel voor jou in orde maken. Als je een Tele2 of T-Mobile mobiel nummer hebt, laat het mij dan weten, dan zorg ik voor een Unlimited data voucher zodat je middels een hotspot kunt blijven internetten.