Beantwoord

geen internet

  • 19 December 2022
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Op 16 december was mijn internet weg en nog steeds niet.  Mijn telefoon internet is ook erg laag.  Het probleem is dat het internetlampje rood is en het pon-lampje knippert.  Ik heb problemen met het bereiken van de klantenservice.  Ik weet niet wat ik moet doen om deze situatie op te lossen en mijn werk loopt achter :(

icon

Beste antwoord door Lisa 20 December 2022, 08:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Hakan.68, hartstikke goed dat je hier aan de bel trekt! Ik ben meteen met je mee gaan kijken, want je hoort te allen tijde van een perfecte verbinding te genieten. Ik zie dat één van mijn collega's mij gisteren is voor geweest. Er is een verzoek ingediend om Guidion langs te laten komen. Zodra dit verzoek is verwerkt, ontvang je een sms/e-mail met daarin de afspraaktool van onze monteursservice Guidion. Excuses voor het ongemak. We gaan dit voor je oplossen! ❤

Ik zit al een week zonder internet.  Je zei dat ze zouden helpen, niemand belde.  Ik weet niet wat ik moet doen?  Ik hoop dat je kunt helpen voor de nieuwjaarsvakantie?

Reputatie 7

Hi @Hakan.68, ik heb goed nieuws voor je! Het is niet Guidion, maar de netwerkbeheerder die bij jou langs gaat komen. Ik zie dat het ticket gisteren door hen is geaccepteerd, dus zij gaan echt zo snel mogelijk contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Ik ga ontzettend duimen dat ze vandaag nog bellen. Laat je het hier weten als ze jou te pakken hebben gekregen? 

Reageer