Beantwoord

Geen internet

  • 5 January 2023
  • 13 reacties
  • 185 Bekeken

Sinds gisterenmiddag geen internet meer. T-Mobile klantenservice gesproken en die zeggen dat er een domeinnaam fout is en dat ik een link zou krijgen voor een afspraak met een monteur. Niks ontvangen tot nu toe en ik heb ze gesproken om 09:00. Nu zit ik zonder internet, moet thuis werken en alles zit aangesloten op Google dus kan niks bedienen. Erg bagger dit!

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 5 January 2023, 15:04

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Axeltjuh, dank voor dit topic! Sorry dat dit niet zo soepel liep. De reden hiervan is dat KPN NetwerkNL ons rond 12:50 informeerde over een algemene storing op jouw adres. Hier heb je ook bericht over ontvangen, voor zulke problemen sturen we nooit een monteur aan en wachten we tot de netwerkbeheerder het heeft opgelost. Deze verstoring was snel verholpen, maar ik zie dat jij inderdaad nog offline bent. Geen zorgen, ik heb Guidion meteen aangestuurd. Ze nemen snel contact met je op voor het maken van een afspraak. Succes!

Bedankt voor het antwoord. Ik heb de link gisteren meteen ingevuld maar tot heden geen reactie gekregen van hoe of wat. Nog steeds geen internet. Kan ik niet als compensatie unlimited data krijgen op mijn Tele2 abonnement zodat ik die als hotspot kan gebruiken? Ik moet internet hebben, ik kan zo niet werken.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Axeltjuh, heb je drie halve dagen geselecteerd waarop je beschikbaar bent? Omdat de agenda's momenteel overvol zijn, kan er niet direct wat ingepland worden. Maar geen zorgen: je kunt vandaag nog tot 17:00 bellen met 020 323 2764 om een afspraak in te plannen. Dit is geen garantie natuurlijk, maar vaak zien we dat afspraken vervallen of niet langer nodig zijn omdat een probleem opgelost is, dan komt er vanzelf een gaatje in de agenda vrij in jouw regio.

Mocht je maandagavond nog niets hebben gehoord, laat het dan in dit topic weten, dan pakt één van onze moderators het verder op voor je.

Helaas nog steeds niks gehoord van een monteur. Zit nu al bijna een week zonder internet en krijg ook dus helemaal niks qua compensatie. Ik heb internet nodig!!! Kom op zeg, ik ben net overgestapt en heb nu al enorm spijt, wat een belabberde service is dit. 

Jullie werken toch samen met Tele2? Dan kunnen jullie toch op z’n minst zorgen dat ik unlimited data op m’n abonnement krijg zodat ik iig een hotspot heb!!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Axeltjuh ,

De moderators reageren straks vanzelf, ik denk namelijk wel dat je verzoek om een voucher voor unlimited data wel goedgekeurd wordt.😉

Reputatie 7
Badge +16

@Axeltjuh Je ontvangt zo dadelijk een een privébericht met daarin een Unlimited Internet vouchercode. Deze bundel is ongelimiteerd te gebruiken zodat je een hotspot kunt inschakelen. Houd er alsjeblieft rekening mee dat deze enkel te activeren zijn wanneer je een simkaart van T-Mobile, Ben of Tele2 gebruikt. Activeer de voucher(s) door een sms te sturen naar 2244 met daarin de vouchercode. Dan ontvang je binnen tien minuten de bevestiging van activatie en hoef je tussendoor ook geen GB's aan te vullen.

Hartelijk dank Jason!!

Ondertussen eindelijk een mailtje ontvangen. Maar ik schrik er van, op z’n vroegst maandag 23 januari.. Even serieus, dit kan toch niet? Dan heb ik bijna 3 weken geen internet… Ik wil echt m’n abonnement bij jullie per direct opzeggen want dit slaat letterlijk nergens meer op.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Axeltjuh, ik kan me voorstellen dat je niet zolang wilt wachten. Je abonnement opzeggen kan ik niet, maar wel kan ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat Guidion alsnog eerder langskomt. Ik heb wat lijntjes uitgegooid bij de persoon die rechtstreeks in contact staat met Guidion. We blijven afhankelijk van de beschikbaarheid en agenda, maar ik wil echt alles voor je uit de kast hebben getrokken. Als ik meer weet, dan hoor je van mij (of van Guidion)!

Beste Cheyenne/Jason,

Het unlimited data bundel is afgelopen en zit nog steeds zonder internet. Kan ik eventueel nog een keertje deze bundel krijgen?

Alvast bedankt’

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Axeltjuh, dat is zeker weten mogelijk! Je ziet mij snel in je privéberichten verschijnen met een nieuwe vouchercode. Ondertussen duim ik voor de oplossing! 

-

Reageer