Beantwoord

geen internet

  • 23 May 2023
  • 54 reacties
  • 646 Bekeken

Reputatie 2

Goedendag,

vanaf vanmiddag ineens geen internet meer, alles uit en aangezet, modem gereset, mediaconverter volgens stappenplan schuifjes omgezet, deze lijkt wel in orde te zijn met de lampjes die horen te branden,uiteindelijk niks helpt en reageert niet, ik ben ten einde raad… kan er gekeken worden naar de verbinding? Veel dank alvast!

icon

Beste antwoord door kooszoeteweij1 16 August 2023, 09:34

Bekijk origineel

54 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@kooszoeteweij1 bedankt voor je snelle reactie en confirmatie.

Ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt. Een deel zal worden verrekend met je maandelijkse factuur. Het overgebleven bedrag zal teruggestort worden op je rekening. Dit is allemaal terug te zien op een volgend factuur! Hier zul je ook nog een bericht over krijgen.

Reputatie 2

Ja dat klopt inderdaad, de data klopt!
Fijn dat je gelijk dit wil vergoeden, jij bedankt voor de support en hulp enzovoorts!!! Many thanks!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, wat een ontzettend goed nieuws is dit zeg! Dit heeft erg lang geduurd maar eindelijk is het opgelost. Mag ik je bedanken voor al je geduld en positiviteit de afgelopen periode!

Ik ga de gehele periode dat je geen diensten hebt voor je vergoeden, het enige wat ik nodig heb is een akkoord op de data. Klopt het dat je vanaf 23-05 tot en met 16-08 geen diensten gehad hebt? Zo ja, dan zet ik deze vergoeding direct voor je in gang. 

Reputatie 2

Goedemorgen! Het ongelofelijke is gebeurd, het internet werkt weer!

vanaf mei offline geweest en de (kpn)monteur die vandaag langs kwam heeft het opgelost door een nieuwe poort in gebruik te nemen? Hartelijk dank!!!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, bedankt voor je terugkoppeling.

Dit zie ik ook terug in het ticket. De monteur heeft het inderdaad vermeld. Dit wordt nu zo snel mogelijk door ons opgepakt en hopelijk opgelost! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd. 

Reputatie 2

Goedemiddag,

kpn kwam vandaag weer langs na een telefoontje met de conclusie dat de glasvezellijn in orde is, maar kon zelf geen testen uitvoeren omdat hij dat niet kon verder om te kijken of het werkt…

hij was er verbaasd dat na zoveel tijd de oude modem en oude mediaconverter niet vervangen waren, dit zou de eerste stap moeten zijn, dus hij geeft door dat alle apparatuur vervangen moeten worden?

net nog even getest, maar krijg inderdaad geen signaal door, had al wel contact met t mobile gehad met verzoeken om terug te bellen maar dit gebeurt niet, krijg eigenlijk te horen, zo dit is erg langdurig en het is een megadossier,  ben echt benieuwd wanneer dit opgelost gaat worden

kan ik nog internet vouchers krijgen? Dank,

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, ik ben direct voor je gaan kijken en zie nog geen terugkoppeling van KPN NetwerkNL terug in ons systeem. Ik heb een notitie gemaakt en uitvraag gedaan naar de terugkoppeling. Wij zullen dit verder moeten oppakken! 

Reputatie 2

Goedemiddag,

van KPN zijn ze geweest en verder uitgelegd wat er kan zijn, testen zijn uitgevoerd, komt tot conclusie, modem misschien kapot of poort kapot in het ‘huisje’ extern?

Uiteindelijk geen resultaat en weer doorgezet naar tmobile, kreeg te horen dat er een computerstoring bij t mobile was, dus weet ook niet of er nu ook iets gaat gebeuren…

 maar het probleem lijkt dus bij een poort te liggen? Die t mobile kan oplossen?

thanks alvast,

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, ik ben nog een keer voor je gaan kijken en ik zie dat KPN NetwerkNL op 07-08 langs komt! Hopelijk komt er nu eindelijk een schot in de roos. Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd.

Als het opgelost is zal ik de volledige periode voor je vergoeden, dit kan ik wel pas doen als het ook opgelost is. Dan hebben we een exacte periode dat je zonder diensten hebt gezeten.  

Reputatie 2

Fijn dat je voor de zoveelste keer aan de bel getrokken hebt, helaas nog niks gehoord van hoe en wat…

is er nog iets wat ik in dit geval beter kan doen of heb je een goed idee voor mij? Kan ik er wel vanuit gaan dat het opgelost kan of gaat worden? Het is nu al 3 maanden geen verbinding, hoe gaan jullie hier mee om? Dank alvast om eventueel out of the box te denken, mag ook op PM

Kan ik nog vouchercodes krijgen? Dank,

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, ik blijf dit heel raar vinden en daarom heb ik nogmaals aan de bel getrokken bij onze Back Office. Dit duurt veel te lang, mijn oprechte excuses voor het ongemak. Uiteraard heb ik je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd! 

Reputatie 2

Hoi,

inmiddels nog niks gehoord van KPN en/onderaannemer, de oorspronkelijke plandatum van uitvoering stond op 15 juni (6 weken geleden alweer) volgens KPN dat het uitgevoerd zou worden…

is er al meer bekend?

kunnen er vouchercodes worden gestuurd, thanks!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kooszoeteweij1, ik zie dat KPN NetwerkNL met de onderaannemer aan het schakelen is, ik hoop dat ze spoedig contact opnemen om een afspraak in te plannen. De vouchercodes heb ik je toegestuurd! 

Reputatie 2

Hoi,

helaas nog niets gehoord, kan er ook op een andere manier een afspraak worden gemaakt? Sinds dat er iemand geweest is is er alweer een maand voorbij, dank alvast, ps heb je nogmaals voucher codes, thanks,

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, we hebben aan de bel getrokken van KPN NetwerkNL, zij gaan je spoedig bellen om een afspraak in te plannen.

Ook heb ik je direct de vouchercodes toegestuurd in een privébericht! 

Reputatie 2

Hoi, helaas nog niks vernomen… kan ik nieuwe voucher codes (4x voor de mobiele abonnementen) krijgen? Dank,

Reputatie 7
Badge +9

@kooszoeteweij1 ik blijf voor je aan de bel trekken! Uiteraard, ik heb direct de vouchercodes naar je toegestuurd in een privébericht.

Reputatie 2

Dank voor het bericht hoop snel meer te horen! Kan ik intervouchers krijgen voor ons gezin voor 4 abonnementen? Dank,

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, ik weet niet precies waar het hier misgaat. Ik heb nogmaals navraag gedaan hierover. Ik wacht het antwoord van onze techneuten af en als ik een update heb laat ik het je direct weten! 

Reputatie 2

Goedendag, is er al een update? Nog steeds niets gehoord of gezien helaas, de moed hangt me in m’n schoenen… hoor graag wanneer/ hoe het wordt opgelost, of is er een andere oplossing? Groet,

Reputatie 7
Badge +9

@kooszoeteweij1 op dit moment zie ik geen andere datum staan. Ik heb je wel direct vier nieuwe vouchercodes toegestuurd!

Reputatie 2

Dank je, weet je wel wanneer ze dan wel komen? Kpn is maandag niet geweest…

kan ik voor komende week vouchers krijgen voor internet voor ons gezin? We hebben 4 mobiele abonnementen, dank

Reputatie 7
Badge +9

Hey @kooszoeteweij1, ik heb op dit moment geen nieuwe update over de situatie. Ik zie inderdaad dat de monteur van KPNNetwerkNL op 26-06 zou komen kijken, echter is er nog geen nieuwe update geplaats in het ticket. Ik hoop dat er deze dagen eindelijk verandering in komt en je weer online bent!

Reputatie 2

Inmiddels al 5 weken geen internet, is er een update vanuit KPN? Als het goed zouden ze ingeschakeld worden vorige week om het op te lossen… hoor graag meer…

Reputatie 2

Helaas vandaag weer niks gehoord, ik heb inmiddels al een maand geen internet… en weer gaan zo het weekend weer in

vraag me af of er nog iets kan gebeuren, kpn reageerde de vorige keer al na een dag en nu is er alweer een week voorbij, inmiddels al 5x een t mobile monteur en ook kpn en nu laat kpn het ook afweten zo lijkt het, het zal wel te ingewikkeld zijn…

kan ik in dit geval beter overstappen want ik wil eigenlijk niet nog hele weken zonder internet zitten, wat is in deze de beste oplossing, inmiddels raakt mijn geduld wel een beetje op en dit lijkt me ook niet normaal wat je als klant kan hebben…

fijne avond van een gefrustreerde gebruiker met een ‘obstructieve’ splitter verbinding

Reageer