geen internet

  • 6 September 2023
  • 18 reacties
  • 148 Bekeken

Het huis zit al een dag zonder internet. Internet is rood op de router, enz. Ik ben naar de klantenservice gegaan en ze zeiden dat een medewerker het zal komen controleren. Maar ze kwamen niet en het probleem is niet opgelost.

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @Yu Yang, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat jullie zo snel mogelijk weer online zijn. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat je contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket aangemaakt voor onze techneuten. Zij gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag om je weer online te krijgen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? 

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Yu Yang, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat jullie zo snel mogelijk weer online zijn. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat je contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket aangemaakt voor onze techneuten. Zij gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag om je weer online te krijgen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? 

Ik nam contact op met de klantenservice en volgde wat ze me vertelden over hoe de router werkt. Maar het werkte nog steeds niet. Ze konden geen technicus vinden om mijn netwerk te repareren. Ik ben erg teleurgesteld. Ik wil graag dat er zo snel mogelijk een technicus naar mijn huis komt om mijn netwerk te repareren. Hoe kan ik een afspraak maken?

 
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Yu Yang 

Welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter? Het aangemaakte ticket wordt binnen 5 werkdagen opgepakt en dan zal er verdere actie ondernomen worden.

Internet op de router is rood.

Reputatie 7
Badge +15

@Yu Yang

Mediaconverter is het apparaat tussen glasvezelaansluitpunt en router, er gaat een internetkabel van de mediaconverter naar de WAN poort van de router.

@Yu Yang

Mediaconverter is het apparaat tussen glasvezelaansluitpunt en router, er gaat een internetkabel van de mediaconverter naar de WAN poort van de router.

Ja, de internetkabels zijn normaal. Want tot dan toe werkte het netwerk prima. Sinds dinsdagmiddag is het netwerk plotseling verdwenen.

@Yu Yang

Mediaconverter is het apparaat tussen glasvezelaansluitpunt en router, er gaat een internetkabel van de mediaconverter naar de WAN poort van de router.

Hoe boek ik een netwerkreparateur?

 

Kan ik gratis internettoegang aanvragen op mobiele netwerken? Ik heb dinsdag een brief ontvangen waarin stond hoe ik moest werken om onbeperkt internet te krijgen. Maar het is me niet gelukt. Kunt u mij alstublieft opnieuw helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Yu Yang, je ticket staat nog open. We hebben een standaard verwerkingstijd van 5 dagen. Binnen die 5 dagen zal er actie ondernomen worden. 

Heb je een mobiel abonnement van Odido of Ben®? Dan kan ik je een vouchercode toesturen en kun je ongelimiteerd gebruik maken van ons 4g netwerk.

Bedankt, ik heb nu ongelimiteerd nodig.

Reputatie 7
Badge +9

@Yu Yang ik heb je een vouchercode in een privébericht toegestuurd!

Ik heb geprobeerd. Maar het lukte mij niet om het bericht te versturen. ik weet niet waarom

Reputatie 7
Badge +9

@Yu Yang wat bedoel je precies? Heb je wel een Odido of Ben® mobiel abonnement? Zo niet, zal dit inderdaad niet werken.

Ik heb geen mobiel abonnement. Hoe abonneer ik mij?

Reputatie 7
Badge +15

@Yu Yang

Je kan ook in een Odido winkel een prepaid simkaart kopen, daarop kan je de voucher ook activeren 👍

Bestellen kan ook.

Goedemiddag. Afgelopen dinsdag of woensdag heb ik contact opgenomen met de klantenservice en gevraagd of er een onderhoudsmonteur bij mij thuis zou komen om het netwerk te repareren. Maar tot nu toe zijn er geen brieven verschenen. Ik vraag me af wanneer ze mijn netwerk kunnen repareren. Ik ben al zes dagen niet online geweest. Ik ben erg bezorgd

9 dagen hier, wat ik te horen heb gekregen is ‘De monteurs bellen je wanneer er een oplossing is gevonden’ :( Zit al sinds vorige week zaterdag zonder internet of tv haha. Inmiddels mijn tweede voucher moeten aanvragen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Yu Yang, je ticket staat nog open. Het is op dit moment super druk maar we doen er alles aan om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Excuses voor het ongemak. 

Reageer