geen internet

  • 9 February 2024
  • 8 reacties
  • 59 Bekeken

Ik heb geen internet en in het kastje in de meterkast brand het lampje ook rood. Getracht deze te resetten maar ook bij het opnieuw opstarten wordt deze weer rood 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @John van Geene, goed dat je hier aan de bel trekt, ik zie je graag snel weer helemaal verbonden zijn met de buitenwereld! Heb je ook al de witte Huawei Media Converter kort van het stroom af gehaald? Zo niet, dan raad ik je graag aan om zowel de Media Converter als het modem van het stroom af te halen. Als je eerst weer de Media Converter aansluit en vervolgens na 30 seconden weer het modem is er een goede kans op een oplossing. Mocht je onverhoopt nog tegen een probleem aanlopen, kan je dan aangeven hoe de lampjes knipperen op de Media Converter?

Ik ga voor je duimen, ik ben benieuwd! 

 Dat heb ik allemaal al gedaan.

Ik heb het vermoeden dat het in de wijk kast zit

 

 

Het is echt wel heel vervelend daar ik veel thuiswerk.

Vrijdagochtend heb ik ook gewoon van 7.15 uur kunnen werken tot 11.00 uur en toen lag het er ineens uit.

Mijn kinderen zijn er ook niet zo blij mee.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @John van Geene, dit is natuurlijk geen leuke situatie, ik wil je ook graag snel weer aan werkend internet helpen! Zou je door kunnen geven welke lampjes er op de Media Converter branden en/of knipperen? Hiermee kan ik de juiste hulp voor je inschakelen, ik wil dit graag adequaat voor je oplossen zodat je op de snelste manier weer kan thuiswerken en vrolijke kinderen hebt! 

Op de media Converter knippert de LOS rood.

Heb ook de servicedesk al gebeld en die denken ook dat het on de wijkkast zit.

Hebben een monteur ingeschakeld gisterochtend maar nog steeds niets gehoord.

Als ik dit had geweten was ik niet overgestapt!!!

Ik zat bij Ziggo maar daar heb ik dit nog nooit meegemaakt dat ik gewoon een weekend zonder internet zit .....of misschien zelfs nog wel langer.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @John van Geene, fijn dat je dit kon verduidelijken! Ik heb met deze informatie meteen de juiste monteur voor je in kunnen schakelen. Je ontvangt snel van ons een automatische e-mail en SMS van Guidion waarin je een digitale agendalink vindt. Hiermee kan je snel en eenvoudig een afspraak maken.

Ik hoop dat je Guidion snel kan treffen, ik weet zeker dat de monteur een hoop voor je kan betekenen!

Dank je wel voor je snelle handelen en voor je hulp.

Ik heb inderdaad net een mail gekregen en heb nu een afspraak staan voor maandagmiddag (althans hij komt ergens tussen. 16.00 uur en 20.00 uur)

Ik ben blij dat je voor mij dit hebt kunnen regelen.

Echter neemt dit niet weg dat ik straks dus 4 dagen zonder internet heb gezeten (als het opgelost kan worden).

Ik zit er hard aan te denken om na de contractduur weer over te stappen......vind dit echt niet kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan @John van Geene! Het liefst had ik gezien dat ik je meteen kon helpen, maar ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen.

Het viel mij trouwens dat je een Ben abonnement hebt lopen. Ik stuur je snel via een privébericht een code toe die je kan activeren op je Ben mobiel waarmee je de komende 7 dagen onbeperkt data hebt. Via een hotspot zou je ook andere apparaten met het internet kunnen verbinden.

Hoewel de situatie dan nog steeds niet leuk is hoop ik je hiermee zo veel mogelijk uit de brand te helpen tot maandagmiddag!

Reageer