geen internet

  • 6 April 2024
  • 30 reacties
  • 244 Bekeken

Hallo. Wij zijn onlangs overgestapt op glasvezel internet. Tot 14.00 uur vandaag was er geen probleem. Toen ik rond 17.00 uur thuiskwam, zag ik dat het WiFi-lampje op het modem rood was. Ik heb via de website contact opgenomen met de robot en alle instructies gevolgd die hij gaf. maar het probleem was niet opgelost. Ik vraag dringend hulp.

Teresa van Odido 23 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Hande16 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het herstellen van de verbinding, zodat je weer van onze diensten kunt genieten!

Wil je mij vertellen welke lampjes er branden/niet branden op het modem en ONT (kleine zwarte of witte kastje)? Ik ga dan gelijk voor je aan de slag!

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Hande16 Ik heb je gelijk een nieuwe voucher code gestuurd! 

Allereerst hartelijk dank voor de coupon. Er heeft nog niemand contact met ons opgenomen om het probleem op te lossen.

Hallo. Het probleem is een paar dagen geleden opgelost. Maar zojuist hebben de ambtenaren de straat weer opgegraven en viel ons internet weer uit.Wat gebeurd er???

Waarom hebben we altijd problemen? Waarom kun je een eenvoudig probleem niet oplossen?

Reputatie 6
Badge +2

@Hande16 Jeetje, ik ben blij om te lezen dat we het voor je hebben kunnen oplossen, maar dit is wel dubbel ongeluk. Gelukkig zie ik dat je net contact met ons hebt gehad en is er gelijk een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Ik heb hier gelijk prioriteit aangegeven, ik weet zeker dat mijn collega’s er alles aan zullen om jou weer zo snel mogelijk online te krijgen!

Werkt de code nog? Ik heb je gelijk nog een nieuwe gestuurd. 

Reageer