storing??? achterhoek

  • 31 January 2024
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

Bij ons in de Achterhoek postcodegebied 7064 is er stroomstoring geweest en sindsdien werkt het internet niet.

 

Ons internet was paar uur voor de storing opgeleverd en werkend.

 

Alle ideeën die we online lazen al geprobeerd en pon lampje blijft knipperen en internet op zyxel t56 blijft rood.

Cheyenne van Odido 3 maanden geleden

Hi @Willempie911, je situatie is niet fijn! Dat snap ik helemaal. Het onderzoek loopt nog, ik kan nog geen ontwikkeling met je delen. Zonder verbinding zitten is niet prettig maar je dient ons wel de tijd te geven dit te onderzoeken. Het heeft even nodig tot de oorzaak en oplossing te komen. Heb je geen mobiel abonnement bij ons of Ben dan adviseren we je inderdaad een simkaart aan te schaffen, zodat wij hier gratis Unlimited Data op kunnen zetten. De kosten betalen wij, als je het bonnetje naar mij stuurt maak ik deze vergoeding meteen in orde.

Achteraf maken wij altijd een vergoeding aan voor de abonnementskosten. Andere kosten vergoeden wij niet, je hebt een particulier abonnement. We doen ons best je zo snel mogelijk online te krijgen. Ik duim mee dat dit lukt voor je overstapt naar een andere provider!

Bekijk origineel

8 reacties

Ok ik ben er klaar mee. Nog steeds storing. Direct binnen 24 uur weer opgezegd 

Reputatie 6
Badge +2

@Willempie911 Ik had graag de kans gekregen om dit voor je op te lossen, maar je staat natuurlijk vrij om gebruik te maken van de bedenktijd.

Mocht je in de toekomst toch bij ons aansluiten, weet dan dat ik altijd klaar sta om je verder te helpen. Ik doe het graag!

Tot op heden nog steeds storing. Dame aan de telefoon kon ons een voucher aanbieden als wij een simkaart bij jullie zouden kopen. Belachelijk!! Vervangende internet service zou kosteloos moeten gebeuren.

Binnen 1 werkdag vanaf vandaag word er contact met ons opgenomen door technische dienst.

Fijne welkomst Komitee door odido. Binnen 24 vanaf start abonnement al storing.

 

Mijn vrouw en ik moeten door jullie storing nu 5 dagen per week naar kantoor. 3 Kinderen thuis bij de au pair die geen internet hebben.

 

Wij die opdrachten en dus inkomsten mislopen door deze ongein van jullie.  Wij verwachten een financiële compensatie.

Nog even en ik zal onze huisadvocaat hierop zetten.

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Willempie911, je situatie is niet fijn! Dat snap ik helemaal. Het onderzoek loopt nog, ik kan nog geen ontwikkeling met je delen. Zonder verbinding zitten is niet prettig maar je dient ons wel de tijd te geven dit te onderzoeken. Het heeft even nodig tot de oorzaak en oplossing te komen. Heb je geen mobiel abonnement bij ons of Ben dan adviseren we je inderdaad een simkaart aan te schaffen, zodat wij hier gratis Unlimited Data op kunnen zetten. De kosten betalen wij, als je het bonnetje naar mij stuurt maak ik deze vergoeding meteen in orde.

Achteraf maken wij altijd een vergoeding aan voor de abonnementskosten. Andere kosten vergoeden wij niet, je hebt een particulier abonnement. We doen ons best je zo snel mogelijk online te krijgen. Ik duim mee dat dit lukt voor je overstapt naar een andere provider!

@Willempie911 

Heb je ook al geprobeerd het glasvezelkastje stroom loos te maken voor minimaal 10 seconden.

Als je dat nog niet gedaan hebt kan dat een oplossing bieden.

 

Jep, alles al ondernomen.

 

@Willempie911

Zit de glasvezel kabel (stekker) goed onder in de patchcover.?

Als deze goed zit zal het probleem waarschijnlijk in de pop (wijkkast) zitten.

Anders deze voorzichtig iets aandrukken.

 

Ja ik had die allemaal aangedrukt. Helpt niet.

Dat van de wijkkast had ik al aangegeven met het telefoongesprek gisteren, maargoed 1 werkdag verder en heb nog geen telefoontje gehad van de technische dienst.

 

Het werkte op dag 1 sinds installatie voor een paar uurtjes tot de stroomstoring in de regio kwam en sindsdien werkt het niet.

Reageer