Geen internet, al ruim 6 dagen niet. En nu? Kastje en muur.

  • 30 January 2024
  • 7 reacties
  • 210 Bekeken

Hi; al ruim 6 dagen heb ik geen internet. Het probleem ligt bij de netbeheerder, maar jullie zouden contact houden en dit probleem verder oplossen. Nu weer een dag niet. 

 

Prima al die gratis hot spots, maar ik wil mijn internet terug. Mag het zsm hersteld worden? Mag ik een update? Welke vergoeding krijg ik nu voor ruim een 6-tal dagen totaal geen internet? Stuur KPN aan, zorg dat dit werkt. Ik moet thuis werken en dit kost mij veel gedoe. 

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hoi @Eftelflags, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het ticket nog open staat. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Het ticket is op 29-01 ingeschoten bij onze Back Office, we zitten nu op dag twee. Ik ga er vanuit dat er spoedig actie wordt ondernomen en dan zul je gecontacteerd worden.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Eftelflags, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het ticket nog open staat. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Het ticket is op 29-01 ingeschoten bij onze Back Office, we zitten nu op dag twee. Ik ga er vanuit dat er spoedig actie wordt ondernomen en dan zul je gecontacteerd worden.

Dank! Dat is natuurlijk allemaal leuk, maar het is inmiddels weer (bijna) vrijdag en dan is het dus echt een 7-tal dagen. Het is best lastig zonder internet en ik vind het allemaal nu best lang duren. Er is een monteur langs gekomen, maar dan duurt het weer enorm lang. 

 

Even contact opnemen en gewoon een afspraak inplannen? 

Daarnaast handig dat ik mijn internet abonnement maar moet stopzetten? Kan dat? Want ik ga niet betalen voor iets wat zo niet werkt :) Dus graag even wat meer inzet vanuit jullie. Ik moet echt internet hebben voor mijn werk, mijn bedrijf en een hot spot is alles behalve ideaal. 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Eftelflags, ik begrijp je! Ik heb meteen meegekeken en zie dat je inmiddels een afspraak met KPN NetwerkNL kunt inplannen. Veel succes! Ik duim dat je snel online bent. Plaatst je hier een bericht zodra het zover is? Je abonnement stopzetten is geen mogelijkheid maar zodra je online bent maak ik een vergoeding aan voor de periode dat je offline bent geweest. Zo betaal je met terugwerkende kracht niks teveel!

Hi,

De aansluiting door Guidion geleverd werkte niet goed, met een nieuwe modem en een aanlsuiting heb ik internet. Dit tik ik dus vanuit mijn verbinding… 


Hoe zit dat met de creditatie van de week geen internet?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Eftelflags, wat fijn om te horen dat je weer online bent!

Ik maak de vergoeding graag voor je in orde. Klopt het dat je vanaf 26-01 tot en met 03-02 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik de vergoeding voor je in orde maken.

De klachten waren er al wel een week eerder, maar heb pas 26e melding gemaakt!

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan alleen de periode vergoeden die bij ons bekend is @Eftelflags. Ik heb 26-01 tot en met 03-02 voor je vergoed! Dit is terug te zien en wordt verrekend op een volgend factuur.

Reageer