Beantwoord

Geen internet Antilopenspoor Maarssen

  • 13 January 2024
  • 9 reacties
  • 95 Bekeken

Er is een internetstoring in Antilopenspoor Maarssen, dit wil ik graag melden, mijn bueren hebben het ook, is dit al bekend?

icon

Beste antwoord door manthonij 14 January 2024, 14:34

Bekijk origineel

9 reacties

Hier in zwanenkamp ook geen glasvezel, lampje modem blijft rood branden.

 

Gr.Martijn

Hier hetzefde, ook rood lampje op de modem

Op Duivenkamp geen internet 

Hier in zandweg oostwaard Maarssen ook geen glasvezel rood lampje blijft knipperen 

Ik heb net weer internet 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Rick1978MB, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Er was inderdaad gisteren een storing in de omgeving van Utrecht. Deze is inmiddels opgelost, merk je dit ook op locatie? Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @manthonij, goed dat je dit meldt! Er was inderdaad gisteren een storing in de omgeving van Utrecht. Deze is inmiddels opgelost, merk je dit ook op locatie? Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Carmen666, goed dat je dit aangeeft! Er was inderdaad gisteren een storing in de omgeving van Utrecht. Deze is inmiddels opgelost, merk je dit ook op locatie? Groetjes, Ishana

Hoi @Carmen666, goed dat je dit aangeeft! Er was inderdaad gisteren een storing in de omgeving van Utrecht. Deze is inmiddels opgelost, merk je dit ook op locatie? Groetjes, Ishana

 

Alles was na een tijdje weer in orde, hartelijk dank aan de medewerkers die t hebben opgelost  fijne zondag

Reageer