geen internet door beschadiging glasvezelkabel.

  • 6 May 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb geen internet meer sinds de werkzaamheden van vorige week door Glaspoort.

De werklui die dit uitvoerde erkende dat ze mijn kabel hoogstwaarschijnlijk geraakt hebben maar zeggen dat herstel hiervan bij Guidion ligt, waar kan ik hiermee terrecht? Groetjes Tim 

Tommie van Odido 12 dagen geleden

Hi @MrT100, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Daarom wil ik je vragen om de volgende vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden zodat ik de juiste aansturing kan bieden. Alvast bedankt.

 

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MrT100, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Daarom wil ik je vragen om de volgende vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden zodat ik de juiste aansturing kan bieden. Alvast bedankt.

 

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Alles brandt zoals het hoort, alleen het Los lampje knippert langzaam rood, het probleem ligt echt buiten onder de grond. Je ziet ook allemaal stukjes paarse beschermfolie tussen de opgegraven grond liggen, mijn efiber kabel is daar mee ingewikkeld.  Dat zegt mij genoeg. Groetjes Tim 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de terugkoppeling @MrT100. Ik heb Guidion voor je aangestuurd. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven als de monteur geweest is? Alvast bedankt! 

Reageer