Beantwoord

Geen Internet - duurt nu al 3 weken en zit bijna dagelijks met de klantenservice aan lijn.

  • 22 February 2024
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

In een eerdere post gaf ik al aan dat wij sinds 1 Februari geen internet meer hebben door een storing buiten mijn huis.

We zijn nu inmiddels drie weken verder en we zijn vanuit mijn perspectief geen stap verder. Ik heb enkel een toezegging van de helplijn dat het probleem achter de schermen opgelost zou zijn, Maar ik zit nu weer 72 uur te wachten totdat de monteur een afspraak inplant om het binnenshuis ook op orde te krijgen. Blijkbaar is het authorisatie process om monteurs aan te sturen er niet opgericht haast te maken met storing op te lossen, maar kosten van monteurs te drukken.

 Nu zit ik al drie weken zonder internet met nog steeds geen enkele garantie dat het die ene monteur nu wel lukt. Hopelijk is het de juist. En ondertussen zit iken mij gezin nog steeds zonder internet.

 Je zou er haast gek van worden. Hoe kan de consument zo in limbo gelaten worden??? Begrijpt Odido niet hoe belangrijk internet is voor het dagelijkse leven. Blijkbaar te druk met commercials schieten en rebranding.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 22 February 2024, 15:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Simons_C, het is niet toegestaan om meerdere topics te starten over hetzelfde issue. Als je niet bekend bent met onze huisregels neem ze dan gerust een keertje door:  

 

 

Bij deze sluit ik dit dubbele topic. Graag verder gaan in het originele topic.