geen internet en geen link ontvangen voor monteur

  • 27 November 2023
  • 7 reacties
  • 67 Bekeken

Sinds vanavond rode wereldbol dus geen internet. Helpdesk kan t niet oplossen dus belooft een link te sturen voor afspraak met monteur maar die heb ik nooit ontvangen. Is via dit forum een afspraak te regelen?

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @asissingh, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik zag dat je vanmorgen nog een keer contact gehad hebt met onze klantenservice. Ze zijn het voor je aan het onderzoeken! Zodra we hier meer informatie over hebben wordt de juiste aansturing gedaan of er wordt contact met je opgenomen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Alvast bedankt!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1

@asissingh Succes! Odido gaat je niet helpen! En Guidion (monteur bedrijf) ook niet. Je staat er helemaal alleen voor en moet zelf overal achteraan bellen. Bij mij annuleren de Guidion monteurs de afspraken op de dag zelf, of zelfs op het tijdstip wanneer ze langs zouden komen, en geven daarna aan dat ik het heb geannuleerd. Odido doet daar niks tegen want Guidion zijn nou eenmaal onder aannemers dus Odido trekt haar hand er van af. 👍
Ik hoop dat het voor jou soepeler gaat.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @asissingh, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik zag dat je vanmorgen nog een keer contact gehad hebt met onze klantenservice. Ze zijn het voor je aan het onderzoeken! Zodra we hier meer informatie over hebben wordt de juiste aansturing gedaan of er wordt contact met je opgenomen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Alvast bedankt!

Reputatie 1

@Tommie van Odido Hey Tommie!

Ik zal jou ook nog even een update geven van mijn probleem. Misschien dat je mij nu eindelijk een keer kan helpen. Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice en het hele gesprek opgenomen. Daarin is ook bevestigd dat ik kosteloos het contract heb kunnen ontbinden. Ook heb ik op kunnen nemen waarom Guidion afspraken afzegt. Nu heb ik je hulp nodig, om te beginnen wil ik een klacht indienen bij Odido. Help mij mee en ik laat dit forum met rust.



 

Hey @asissingh, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik zag dat je vanmorgen nog een keer contact gehad hebt met onze klantenservice. Ze zijn het voor je aan het onderzoeken! Zodra we hier meer informatie over hebben wordt de juiste aansturing gedaan of er wordt contact met je opgenomen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Alvast bedankt!

 

Hallo Tommie, het probleem lijkt inmiddels opgelost, internet werkt weer, ik denk dat het op afstand is geregeld.

Nu heb ik wel weer een ander dingetje: meedere kanalen/programma’s staan op kinderslot en hoewel ik bij instellingen de leeftijdgrens al op AL heb gezet en in het overzicht 0 zenders op kinderslot staan blijf ik het probleem houden (bij zappen moet ik weer ontgrendelen). Is daar een oplossing voor?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @asissingh ,

Fijn dat alle weer werkt. Voor de instelling kan je deze het best op 18 zetten. AL is namelijk alle leeftijden volgens  kijkwijzer en 18 is voor alles dus ook 18+

Hallo @asissingh ,

Fijn dat alle weer werkt. Voor de instelling kan je deze het best op 18 zetten. AL is namelijk alle leeftijden volgens  kijkwijzer en 18 is voor alles dus ook 18+

Dank, ik had het inmiddels ontdekt , het werkt dus precies andersom.. ,maar ik ben t slot weer kwijt 😀

Reputatie 6
Badge +2

Super dat het je zelf al is gelukt @asissingh! 😀 Dank je wel voor de tip @soepkip67!

Reageer