geen internet en LOS knippert rood


Na diverse resets van modem en media converter blijft alles op rood en Geen internet! Help 

Tommie van Odido 10 dagen geleden

Hi @robstrijk, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aankaart. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Zou je de volgende paar vragen willen beantwoorden? Dan kan ik het voor je doorzetten of een monteur aansturen. Alvast bedankt!

 

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @robstrijk, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aankaart. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Zou je de volgende paar vragen willen beantwoorden? Dan kan ik het voor je doorzetten of een monteur aansturen. Alvast bedankt!

 

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

1 WAN brand continu groen

2 Power lampje groen brand op de ONT

3 LOS lampje rood brand 1 x per seconde

4 PON lampje brand NIET 

Al de hele dag geen internet! Graag actie aub !

DAG 2 ZONDER INTERNET…..

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @robstrijk, excuses voor deze ervaring. Ik zie het ook terug in de metingen. Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Okay ...heb net gebeld en beloofd voor vouchercode ter compensatie. Ik heb een sim card bij Simpel. Stuur deze maar op zsm. Bedankt! 

Hi Ishana ik w8 nog steeds op vouchercode. Stuur je m als je dit bericht leest? Thkz Prettig Zonnig Weekend 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @robstrijk, ik wil je super graag een vouchercode aanbieden. Dit kun je alleen activeren met een Odido/Ben simkaart. Heb je dit in je bezit? Groetjes, Ishana

Hi again ...heb helaas geen odido/ben simkaart. Als het probleem niet snel verholpen is dan zal ik min of meer gedwongen zijn om er eentje te kopen. Hopelijk is het eenvoudig probleem en ben ik snel weer Online. 

DAG 3 ZONDER INTERNET. Zijn jullie er nog mee "bezig"? En hoelang gaat dit probleem nog duren ???

Reputatie 6
Badge +2

@robstrijk Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar onze technische dienst is nog bezig om dit voor je op te lossen. 

Ik wil natuurlijk niet dat je tot die tijd zonder internet zit. Je mag van mij een Odido simkaart kopen (€10) in één van onze Odido Shops. Als je de bon hiervan deelt in dit topic, vergoed ik deze meteen voor je! 

Ik stuur je ook alvast gelijk een voucher code, zodat je deze alvast hebt. 

Bedankt Teresa. Fijn weekend! Ik hoop dat het snel word opgelost. Als ik simkaart ontvang morgen hopelijk dan zal ik voucher gelijk activeren. Grtz Rob

Reputatie 6
Badge +2

@robstrijk Heel graag gedaan. Ik wens jou ook een fijn weekend, geniet van het mooie weer! ☀

Hi Teresa 

Ik kan helaas voucher niet activeren omdat 2244 niet werkt.😕 Wat nu??

DAG 4 ZONDER INTERNET 🤨🥴

Reputatie 7
Badge +9

Hi @robstrijk, heb je wel de juiste simkaart gehaald? Ik heb je voor de zekerheid een nieuwe vouchercode opgestuurd.

Thanks! Deze vouchercode lijkt te werken. Ik w8 op Odido monteur en hopelijk kan hij het fixen vanmiddag 👌

Reageer