Beantwoord

Geen internet en TV



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@JuliaThuis 

Daar kun je zelf denk ik vrij weinig aan doen, misschien zou je kunnen proberen om de mediaconverter even van het stroom te halen.

Er zit blijkbaar ergens eens een stoorzender in het netwerk, zodra die is verwijderd zou je verbinding weer moeten werken.

Ja het PON lampje knippert

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JuliaThuis 

Knippert het PON lampje op de 2de foto?

Ik ben niet zo thuis in dit soort zaken.... Heb foto's gemaakt van wat wel en niet brandt

 

Er is geen storing bekend sinds vrijdag. 

Op de mediaconverter (zo noem je dit dus) die verbonden is met de glasvezel brandt geen enkel lampje. Er zouden er 3 moeten branden volgens de kenners.

Op het andere kastje brandt het internet lampje vanaf vrijdag al rood. Alle stappen om te resetten al meerdere malen doorlopen. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JuliaThuis 

Welke lampjes branden er op dit moment op de mediaconverter (apparaat tussen glasvezelaansluitpunt en router)? Controleer ook of de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router gaat.

Staat er misschien ook een storing gemeld in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen?