Beantwoord

geen internet en tv

  • 12 December 2022
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

Goedendag ik heb sinds maandag avond 5 december geen internet en tv meer het is zomaar weggevallen ik heb de volgende ochtend naar de klantenservice gebeld toen hebben ze het door gezet naar de technische afdeling we zitten nu al op 12 dec en nog steeds geen updates ik moet elke keer zelf bellen en vragen of er nieuws is binnen 5 werkdagen zou ik een reactie krijgen nog steeds niks wijzer. 
 

de referentienummer is: 61016639

icon

Beste antwoord door Lisa 13 December 2022, 11:15

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @faried92, hartstikke goed dat je via deze weg aanklopt! Ik wilde meteen een kijkje voor je nemen achter de schermen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan check ik direct of ik een status update met je kan delen, want ik help je met liefde. Excuses voor het ongemak! ❤

hey 🙋🏾‍♂️🙋🏾‍♂️ ik heb je zojuist een privé bericht gestuurd 

Update 14-12-2022 

er is inmiddels een afspraak met een monteur die komt om 19 dec langs. 
ik vindt dit heel jammer dat alles zo lang duurt ik heb al sinds 5 dec geen internet en tv vaste diensten. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @faried92, fijn dat je inmiddels contact hebt gehad met de monteur, ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen! Ik kijk heel graag mee of ik nog een eerder moment kan regelen waarop de monteur langskomt. In het privébericht dat je naar @Lisa hebt gestuurd miste ze nog een aantal gegevens voordat ze bij jouw dossier kon komen. Kan je deze gegevens alsnog naar mij toe sturen zodat ik hier voor je achteraan kan:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Ik kijk heel graag met je mee wat ik voor je kan betekenen! 🙂

Zojuist een dm

gestuurd 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @faried92,

Goed nieuws! Momenteel is er in jouw persoonlijke afspraaklink van Guidion een optie voor morgen tussen 10:00-12:00. De persoonlijke afspraaklink vind je terug in het privébericht dat ik je heb gestuurd als ook in de email die Guidion je heeft gestuurd. Je kan de afspraak aanpassen door op ‘afspraak wijzigen’ te drukken.

Omdat ik niet wist of dit tijdstip voor je uitkwam heb ik de afspraak nog niet gewijzigd. Daarom raad ik je aan om dit snel via de afspraaklink te regelen. 

Hopelijk kan ik je met mijn openbare bericht en mijn privébericht op tijd op de hoogte stellen!

Zojuist gereageerd super bedankt 

Reageer