Beantwoord

geen internet en tv


Goedemiddag 

 

Ze hebben bij ons de boel geïnstalleerd. Installateur Kreeg de boel niet aan de praat. 

Nu knipperd het groene pon lampje. 

En afgelopen weekend brande lot lampje rood. Nu niet meer. 

Wat kan het zijn?

 

Ze geven elke dag ander verhaal. Nu moet er weer andere apparatuur komen. 

 

Wie helpt ons.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 April 2023, 23:40

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @debart23 

Toen de monteur kwam voor de installatie brandde toen het LOS lampje rood?

Waarschijnlijk is dan nu de ONT niet of niet juist geregistreerd 

Goedemorgen 

 

Nee die branden toen al niet meer rood. 

Heb ook bij 't mobile serie nummer laten checken van de ont en die was goed

Reputatie 7
Badge +15

@debart23

Dan zal het waarschijnlijk iets in de wijkcentrale zijn waarvoor een monteur moet komen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @debart23, welkom op onze Community!

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Zou je mij een update kunnen geven over de situatie? Dan weet ik of er nog verdere acties ondernomen kunnen/moeten worden. Talk soon! 

Opgelost

 

Ik heb ook geen internet en tv sinds 5 dagen waarom moet ik zo lang wachten .toch niet normaal in deze tijd dat je niet eens tv kan kijken!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Silvia kijkt geen tv, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee! Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kan ik met je meekijken! 

Hoi Tommy hoe reageer ik privé?

Reputatie 7
Badge +9

@Silvia kijkt geen tv als je op mijn foto of naam klikt kom je vervolgens uit op mijn profiel. Daar zie je de knop "Stuur bericht”. Ik zie je bericht spoedig tegemoet!

@Silvia kijkt geen tv als je op mijn foto of naam klikt kom je vervolgens uit op mijn profiel. Daar zie je de knop "Stuur bericht”. Ik zie je bericht spoedig tegemoet!

Hoi Tommie gisteren is er iemand bij mij geweest van t mobile die kon het ook niet oplossen en nu moet ik wachten op de kpn ik heb wel data gekregen voor mijn telefoon.Duurt wel lang hè in deze moderne tijd!

Reageer