Beantwoord

Geen internet en TV en super slechte afhandeling.

  • 9 June 2023
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Al enige dagen hebben wij geen TV en internet meer. Het begon met wel verbinding met het internet maar geen inkomende en uitgaande data. Aan het eind van de middag helemaal niets meer en een knipperend lampje op het kastje van de glasvezel aansluiting. Monteur van gideon ter plaatse geweest, maar kon bij ons geen storing aan de apparatuur ontdekken, en bleek de storing in het netwerk te zitten. Direct heeft hij met de uitvoerende afdeling contact gehad, en deze zagen dat er geen signaal binnen kwam of uitging. Zij zouden het gaan oppakken… nu drie dagen later nog niets opgelost. Weer de klanten service gebeld maar die konden niets doen, zij moeten binnen 5 werkdagen contact met ons opnemen, en nu is het weekeinde. Kortom anno 2023 waarin verwijl alles digitaal moet of gaat is Tmobile niet in staat om op korte termijn hun vaste klanten fatsoenlijk te helpen, en hebben een houding van 5 dagen staat er voor, dus zoek het maar uit. Het wordt hoog tijd dat er een goede toezicht houder met een stevige invloed voor deze branche komt. Wij willen graag weg bij mobiele, maar helaas zijnde recenties van de overige beunhazen al niet veel belovender. T mobile zou zich moeten schamen ook al interesseert het ze niet, zich het beste netwerk van Nederland te noemen.

icon

Beste antwoord door eric 10 June 2023, 08:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De backoffice heeft tot 5 werkdagen.  Dat past bij een consumentenlijn.  Als je een hogere SLA wilt /nodig hebt, dan kom je meer richting ZZP/zakelijke internetlijnen en de daarbij behorende kosten.

T-mobile begrijpt dat dit vervelend is. Wat ze doen om de downtijd te overbruggen is een unlimited mobiele voucher ter beschikking stellen.  Zo kun je via een mobiele wifi hotspot en zonder beperkingen met internet verbonden zijn. Dit werkt op een t-mobile,  Ben of Tele2 sim.

Hier hetzelfde,  zit al 1,5 week zonder internet en tv. Waardeloos al die partijen,  had allang tegen klantenservice gezegd dat er geen signaal binnenkomt, toch monteur van Guidion sturen. En rara, die verteld mij dat er geen signaal binnenkomt, vervolgens wacht in al weer vanaf woensdag op dutch fiber,  maar nog niks gehoord. Zou het liefst direct stoppen bij t mobile! Wat een drama. En dan die mobiele hotspot,  klinkt leuk, maar tv kijken en met kinderen werkt voor geen meter! Zoveel spijt van deze overstap,  weet 1 ding zeker.  Als ik weg kan ben ik sowieso weg hier. 

Inmiddels zitten wij nu ruim 3 weken zonder internet en tv. Na op afstand uitlezen van het modem en komst van Guidion blijkt er een probleem/breuk in onze glasvezelkabel. Probleem is doorgezet naar de netwerkbeheerder. Helaas duurt het inmiddels al ruim anderhalve week en worden wij niet van de voortgang op de hoogte gehouden. Zelf telefoontjes naar t-mobile levert ook niets op. We worden als klant van het kastje naar de muur gestuurd. Netwerkbeheerder zou nu aan zet zijn, hoe lang dit nog gaat duren durft niemand in te schatten. Enige wat t-mobile kan bieden is een unlimited databundel ter overbrugging. Helaas werkt tv anywhere via hotspot niet stabiel en is tv kijken een ramp op die manier. Hopen op een snelle oplossing maar neigen naar een overstap naar andere provider. 

Reputatie 7
Badge +14

De netbeheerder is inderdaad verantwoordelijk voor de fysieke infrastructuur door de grond. Als een vezel gebroken is, dan kan het best even duren. Denk ook aan vergunningen die soms nodig zijn. Elke consument hiervan op de hoogte houden wordt niet gedaan. Als het is opgelost wordt je gecompenseerd en in de te overbruggen periode biedt t-mobile een alternatief met unlimited vouchers.

Reageer