Beantwoord

geen internet en tv in Haarlem sinds 8 december

  • 12 December 2023
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

Iemand anders ook geen internet en tv in Haarlem? Al sinds 8 december plotseling niets meer. Vandaag monteur langs geweest, maar die kon niks vinden. Er komt geen signaal naar ons huis. Probleem ligt bij Odido. Nu weer 3 dagen wachten voor de technische dienst ‘er naar gaat kijken’. Wat een spijt dat ik onlangs ben overgestapt…

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 13 December 2023, 12:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Annie71, dank voor dit topic! Ik wilde direct voor je aan de slag maar zie dat je inmiddels al via een andere weg contact hebt opgenomen. Onze technische dienst is geïnformeerd over de bevindingen van de monteur en gaan hier zo snel mogelijk mee aan de slag. Ik zie het hier niet zo snel terug, maar mocht je een mobiel abonnement hebben bij ons of Ben zonder Unlimited Data, stuur mij dan een privébericht. Ik voorzie je met alle liefde gratis van Unlimited Data zodat je dit als tussenoplossing kan gebruiken voor apparaten die internet nodig hebben. Achteraf vergoeden we de abonnementskosten deze periode, zodat je niet teveel hoeft te betalen!

Hi, ik kreeg nu net een nieuw, weinig hoopvol bericht. ‘We hebben onze netwerkpartner ingeschakeld om het probleem te verhelpen. Ze nemen binnen vijf werkdagen contact met je op. Houd er rekening mee dat onze netwerkpartner je met een anoniem nummer kan bellen. 

Heb je binnen vijf werkdagen nog niets gehoord? 
Bel dan 088 1633 633 om direct in contact te komen met Open Dutch Fiber.’

Denk je echt dat we hier nog 5 werkdagen op gaan wachten totdat iemand contact opneemt ? Dan zijn we woensdag 20 december! We zitten al sinds 8 december zonder internet en tv. Fix dit even met spoed. Onacceptabel en zo’n spijt dat ik niet meer bij Ziggo zit! Eens informeren hoe snel zij ons weer kunnen aansluiten. 

En ja, dan hebben we weer extra gratis data nodig. En zit er ook een reiskostenvergoeding in omdat we niet meer thuis kunnen werken, of een vergoeding voor data van andere providers? Nu krijgen we alleen gratis data met mijn ben abonnement, maar ik kan niet altijd thuisblijven met mijn hotspot zodat kinderen kunnen inloggen voor school, man voor werk…. Wat een ongelooflijk gedoe dit zeg!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Annie71, bedankt voor de update.

Op dit moment is het wachten op de onderaannemer om dit verder op te pakken. Ik kan dit ook niet voor je versnellen, wel zou je ODF zelf kunnen telefoneren voor meer informatie. Mijn excuses voor het ongemak! 

Bij ons hier in Haarlem, ook al sinds 8 december geen internet, Open Dutch Fiber zou er naar kijken, maar tot heden niets van gehoord. 
Bellen naar Odido, heeft geen enkele zin, het enige wat ze je vertellen is “dat het heel erg vervelend is” en er alles aan doen om dit zo snel?? mogelijk op te lossen. 
wat een service!!! Ga zo snel mogelijk weer terug naar mijn oude provider.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @chrisuiter, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat we het hebben uitgezet bij de onderaannemer. Op dit moment is het aan hun om dit ticket verder op te pakken. Zodra er meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen. Hopelijk kunnen we dit snel voor je oplossen. 

Reageer