Beantwoord

Geen internet in Breda - Internet werkt nog niet

  • 16 January 2024
  • 3 reacties
  • 457 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi,

 

Zoals aangegeven werd op de volgende post https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385?postid=1411707#post1411707 werd er aangeraden om een topic aan te maken mits je nog problemen ervaarde met de storing in Breda.

Ik heb momenteel nog steeds geen internet via de router, er zijn enkele dingen die ik al geprobeerd heb vorige week:

  • Media converter van de stroom halen voor een korte periode en weer aan gezet
  • De router van de stroom gehaald voor een korte periode en weer aan gezet
  • Een andere router aangesloten

Graag hoor ik hoe ik verder geholpen kan worden en zou ik graag ook opties voor vergoeding willen bespreken aangezien ik ondertussen al 2 weken zonder internet zit.

icon

Beste antwoord door Jamel_Z 28 January 2024, 21:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Jamel_Z, goed dat je contact opneemt! Wij pakken dit verder op. Ik heb de technische dienst meteen geïnformeerd, zij gaan voor je aan de slag. We nemen snel contact met op voor het maken van een afspraak. Laat je hier weten wanneer je online bent? Dan regel ik de vergoeding absoluut!

Hi @Cheyenne van Odido, thanks voor de reactie. Ik ben momenteel online.

EDIT: Excuses ik begreep de intentie van "online" even verkeerd 😂

@Cheyenne van Odido Hi, ik ben sinds afgelopen vrijdag weer online, de problemen zijn verholpen!

Reageer