Geen internet in Uitgeest

  • 15 March 2024
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Internet via glasvezel werkt niet in Uitgeest. Zie echter geen melding op forum noch in Mijn Odido

Nora van Odido 1 maand geleden

Hi @pacsmas, dankjewel dat je dit bij ons meldt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je ook al telefonisch contact met ons hebt gehad. Mijn collega heeft hier al een melding van gemaakt bij onze technische dienst, die dit nu verder gaan onderzoeken. Zodra hier meer over bekend is, zullen we dit gelijk laten weten! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @pacsmas, dankjewel dat je dit bij ons meldt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je ook al telefonisch contact met ons hebt gehad. Mijn collega heeft hier al een melding van gemaakt bij onze technische dienst, die dit nu verder gaan onderzoeken. Zodra hier meer over bekend is, zullen we dit gelijk laten weten! 

Zie ook het topic van @MCM55. Gaat over hetzelfde, daar kennelijk opgelost maar bij mij niet.

Zeer teleurgesteld dat dit al de hele dag en avond duurt

Graag snelle actie en communicatie 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @pacsmas, fijn dat je ons hierop attendeert, in dat topic heb ik jou ook meegenomen in de reactie. Desondanks wil ik ook nogmaals hier onze excuses aanbieden voor de onderbreking, dat is natuurlijk nooit leuk en ook zeker niet als je in onduidelijkheid zit. 

In ieder geval ben ik erg blij dat je weer helemaal kan genieten, wij gaan er alles aan doen om dat ook zo te houden! 😄

Reageer