Beantwoord

Geen internet, LOS lampje op ONT knippert rood

  • 31 January 2024
  • 5 reacties
  • 345 Bekeken

Goedemorgen, 

 

Sinds gisteren heb ik geen internet meer thuis. LOS lampje knippert langzaam rood dus ik vermoed een kabelbreuk buitenshuis. 
Nu wordt mij als tijdelijke oplossing een unlimited databundel aangeboden zodat ik thuis een hotspot kan maken. Echter is dit niet mogelijk omdat dit bij een andere mobiele provider zit. 
Bovendien lees ik online louter horror-verhalen over vergelijkbare situaties. 
 

Mijn vragen:

  • Hoe actief blijft Odido de situatie monitoren en met welke doorlooptijd moet ik rekening houden? Dit kan mij persoonlijk veel geld kosten aan gemiste inkomsten door vertraagde oplevering van opdrachten omdat ik nu niet goed kan werken thuis. 
     
  • Is er een andere oplossing ten aanzien van een hotspot thuis voor klanten van Odido thuis die bij een andere mobiele provider aangesloten zijn? 
     

Graag verneem ik een reactie! 

icon

Beste antwoord door broederbosch 31 January 2024, 14:33

Bekijk origineel

5 reacties

Bovenstaand probleem is inmiddels opgelost door Guidion, patch in wijkcentrale was verkeerd gezet. 

Hier hetzelfde aan de hand. Misschien enige indicatie wanneer hier weer internet beschikbaar is?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Willem Knop, goed dat je dit laat weten! Ik zie dat je sinds vanochtend een afspraak met Guidion kunt inplannen. Dit zal hetzelfde gaan als bij @broederbosch. Plan deze afspraak dus zo snel mogelijk in! 😊

hetzelfde probleem hier, ook de situatie waarin de heer Broederbosch zit.

heel vervelend moet nu een week wachten voor dit is opgelost. 

veel inkomsten ga ik mislopen hierdoor.

helaas via hotspot telefoon willen mij programma’s niet draaien of is dit zwaar vertraagd.  dus de hotspot werkt niet. afspraak is ingepland op vrijdag en heb sinds afgelopen zondag deze storing.

Bovenstaand probleem is inmiddels opgelost door Guidion, patch in wijkcentrale was verkeerd gezet. 

binnen 1 dag opgelost ?? ik moet 7/8 dagen wachten voordat er iemand is na wil gaan kijken. het is gewoon lachwekkend.

Reageer