Beantwoord

Geen internet meer regio Culemborg

  • 4 January 2021
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Sinds een uur of 11 heb ik geen internet meer en maakt de mediaconverter ook geen verbinding naar buiten toe.

Tot op heden ben ik eerlijk gezegd teleurgesteld in T-Mobile. Ik ben nu nog geen maand lid en dit ondertussen al de 3de keer en de 7de dag in totaal dat ik geen internet,tv dan wel telefoon heb.

Ja de mediaconverter heb ik al meermaals gereset en ook de modem een reset gegeven. Als kers op de taart wordt ik bij bellen na 18-20 minuten in de wachtrij te zitten gewoon de verbinding verbroken.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 4 January 2021, 15:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Hakker9, handig dat je dit aankaart en onze excuses voor het ongemak. In Culemborg ervaren meerdere klanten uitval door een probleem met de stroomvoorziening. Wij houden je op de hoogte in het volgende topic: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?

Wij hebben de stroomnetbeheerder Liander al op de hoogte gebracht, en hopelijk weet Liander snel de uitval te verhelpen. Kort hierna kunnen wij ook de internetverbinding herstellen. 

Volgens het topic is er geen storing meer maar hier nog steeds niks ondanks de reset van de mediaconverter die ik nogmaals heb uitgevoerd.

Allemaal leuk en aardig zo en ze hebben het (nadat ik ruim een uur heb gewacht aan de telefoon) zit de technische dienst er weer eens op (dat was rond half 2) maarja dat kan weer 3 werkdagen gaan duren. En ondertussen is het maar weer behelpen met een half gare oplossing door te tetheren met een telefoon.

Te kijken via de normale weg kan niet en het helpt ook niet dat je niet TV Anywhere kan gebruiken op een Nvidia Shield wat uitgerekend de Shield wordt niet ondersteund.

Reputatie 7
Badge +16

De verbindingsproblemen in Culemborg zijn jammer genoeg nog niet volledig opgelost. We houden je in dit topic op de hoogte: Is er een algemeen verbindingsprobleem? Sorry voor het ongemak, we doen er echt alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen!

Reageer