Beantwoord

Geen internet, monteur komt pas over 2 weken

  • 4 August 2020
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste T-mobile,

Vorige week  had ik contact met de klantenservice over het gebrek aan internet. Dat zou doorgezet worden naar de technische dienst die er 3 á 4 werkdagen over zou doen om met een oplossing. weekend ertussen en ik krijg gisteren een e-mail voor een afspraak met een monteur. Als ik op vrijdag niet ging klagen en een voucher kreeg had ik nu dus nog steeds geen internet. Misschien is het handig om de klantenservice proactief te laten optreden en met oplossingen te laten komen ipv dat ik er zelf om.moet vragen.

 

Het probleem is nu echter het volgende: die monteur die komt pas over 2 weken. Dat was de eerstvolgende mogelijkheid. Wat in zijn werkbriefje staat is ook wel komisch. Hij komt een ander modem proberen (heb ik al gedaan) hij komt kijken of ik niet helemaal achterlijk ben en het modem op de hoofdaansluiting aansluiten (Ik heb mijn internet al op deze aansluiting sinds ADSL werd uitgevonden) en hij komt metingen verrichten (die ik al heb gedaan).

 

Nu zit ik dus 2 weken te wachten tot een monteur komt doen wat ik al heb gedaan. Prima, maar ik wil wel graag weten wat er gebeurt als hij ziet dat ik niet achterlijk ben en alles gewoon netjes is aangesloten van mijn kant?

 

Gaan we dan naar het kastje in de straat kijken? Doet hij dat of moet ik daar ook een andere afspraak voor maken voor 2 weken daar weer na

Hoe moet het in de tussentijd, die voucher is leuk voor een paar dagen, maar ik kan mijn hele huis moeilijk runnen op 1 telefoon met 1 simkaart. Hij loopt ook een week voordat de monteur komt af. Kan ik geen tijdelijk 4g modem krijgen met kaartje eventueel?

 

Kortom, ik ben ontzettend ontevreden. Ik snap best dat er soms dingen fout gaan, maar het feit dat er in deze tijd waarin er thuisgewerkt moet worden zo lang over gedaan wordt voor ik een werkende internetverbinding krijg is wel heel raar. Ook dat er niet vanuit Tmobile tijdelijke oplossingen worden geboden vind ik nogal vreemd. Ik vraag mij daarom ook af of ik mijn abonnement voor het einde van het contract kan opzeggen. Aangezien ik geen diensten krijg en jullie geen haast aan het maken zijn. Verder was het wel netjes geweest als de technische dienst contact met me had gemaakt om te vragen wat ik al heb gedaan. Ik krijg nu het idee dat ze op 3/4 knopjes gedrukt hebben, erachter zijn gekomen, "oh, er komt niks aan daar, laten we een monteur sturen" en dat ik daar een week op heb gewacht.

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 August 2020, 11:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Krr 

Als je er zeker van bent dat de modem op de hoofdaansluiting is aangesloten met het meegeleverde DSL kabeltje en niet op een ander punt dan lijkt er weinig fout te zijn tenzij er geen bridge tap is.

Als de monteur niks kan doen dan moet hij dit weer doorgeven aan T-Mobile die vervolgens een KPN monteur aansturen om buiten in de kast te kijken. (Kan tot 5 werkdagen duren)

Je zou wel zelf iets kunnen regelen zoals een data router, T-Mobile heeft voor deze 2 weken enkel de vouchers te bieden volgens mij.

Had je ook al de modem eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Dus ik zit straks een maand zonder internet en moet extra kosten maken.. vind dit wel erg jammer van t-mobile. Je zou denken dat je met 4 abonnementen als persoon wel een beetje vlottere service kan verwachten..

Reputatie 7
Badge +15

Waarom een maand zonder? Komt wel in orde voor die tijd hoop ik en hopelijk ontvang je dan ook gewoon een vergoeding.

Reputatie 7

Hey @Krr,

Sorry dat je er zo'n gevoel aan hebt overgehouden. :disappointed: Laat ik in ieder geval één zorg wegnemen, je hoeft je geen zorgen te maken over de kosten! Geef ons een seintje zodra het probleem is opgelost, dan gaan wij ervoor zorgen dat je een gepaste vergoeding ontvangt. Ik zie dat Waqqas al duidelijk hier eventuele vervolgstappen heeft uitgelegd als de monteur het probleem niet kan oplossen bij de aankomende afspraak. Maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit!

Ook kun je altijd bij ons terecht voor een nieuwe Unlimited Voucher. Dan heb je in ieder geval een noodoplossing achter de hand. Hulp is aanstaande!

Reageer