Beantwoord

Geen internet, na een week pas een monteur

  • 28 January 2022
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Ik heb 5 dagen mogen genieten van mijn T-Mobile thuis internet en sinds gisterenochtend een storing. Blijkbaar moet er een monteur langskomen om dit issue te herstellen. Nadat ik de helpdesk gesproken had over dit probleem werd er vermeld dat ik in de loop van de dag een bericht zou ontvangen voor het maken van een afspraak. Dit heeft uiteindelijk geduurd tot 11:00 vandaag. Dan denk je geholpen te worden en duurt het nog tot woensdag voor ze een keer kunnen komen.

Dit kan echt niet T-Mobile. Internet zie ik op bijna gelijk niveau staan als gas, water en elektriciteit. Een monteur moet snel op de stoep kunnen staan en dit moet geen week!! duren.
 

Ik lees dat er meerdere klachten zijn hierover. Ik kan jullie in ieder geval aanraden om een officiële klacht hierover in te dienen bij T-Mobile (klantenservice@t-mobile-thuis.nl)  en te vragen om compensatie.

Hopelijk doet T-Mobile wat met deze klachten.

icon

Beste antwoord door slagermvd 2 February 2022, 13:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6

Hoi @slagermvd, een week wachten op de monteur is inderdaad wel erg lang als je helemaal geen internet hebt. Als het goed is, heb je via sms een link gekregen voor het maken van een afspraak bij monteursbedrijf Guidion. In de app zullen zij altijd de milieuvriendelijkste opties tonen - momenten dat er een monteur bij jou in de buurt is - maar dat betekent niet per definitie dat er geen andere mogelijkheden zijn. Bel morgen gerust naar Guidion om te vragen of zij jou eerder kunnen helpen. Je bereikt ze via nummer 088 2000 151. Heb jij een mobiel nummer van Tele2 of T-Mobile? Dan kan ik je voorzien van een Unlimited data voucher zodat je, eventueel middels een hotspot, onbezorgd kunt blijven internetten. Uiteraard hoef je niet te betalen voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van het internet. Als jij hier een seintje geeft zodra alles weer werkt, zorg ik er persoonlijk voor dat deze periode vergoed wordt!

Hoi @Ginny,

Dank je wel voor het aanbod, wij hebben echter geen T-Mobile mobiel nummer hier in huis. Ik ga morgen zeker bellen met Guidion.

Ik houd je op de hoogte.

Reputatie 7

Hi @slagermvd ,

Ik zie dat er inmiddels een afspraak is gemaakt en dat de Guidion monteur over twee dagen bij je langs mag komen. Wil je ons laten weten hoe dit is verlopen? Ik heb goede vertrouwen dat we de verbinding kunnen herstellen. We horen het hier graag! 

Beste @Ginny,

Zojuist belde de monteur dat hij het probleem verholpen had (iets met een patchkabel, ik heb dus eindelijk weer internet.

De volgende keer zal ik bij een verstoring bellen met Guidion om een afspraak te maken i.p.v. via de website. Al vind ik dat ook T-Mobile hier een rol in te spelen heeft. Bij een verstoring moeten een monteur normaal gezien gewoon binnen 1, uiterlijk 2 dagen kunnen komen.

Voor nu rest mij te vragen hoe dit verlies van internet voor 6 dagen gecompenseerd kan gaan worden.

Ik hoop vanaf nu positieve ervaringen op te doen met T-Mobile thuis.

Groeten,

M.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @slagermvd 

Volgens mij is de rekening voor jouw als je direct bij Guidion een afspraak maakt.

Met tussenkomst van T-Mobile is het gratis.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @slagermvd, goed dat je het aangeeft en top dat het door de monteur hersteld is! Zoals Waqqas hierboven al aangaf, kun je bij verbindingsproblemen alles het beste via de provider laten lopen. Los van het feit dat onze techneuten eerst beoordelen of een monteursafspraak wel noodzakelijk is, scheelt het je flink in kosten.

Wat betreft de vergoeding: ik zorg er meteen voor dat je de zes dagen gemiste diensten vergoed krijgt. Dit bedrag zal op een volgende factuur verrekend worden en hier ontvang je straks ook nog een e-mail ter bevestiging van.