Beantwoord

geen internet na verhuizing

  • 12 December 2022
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

21 nov verhuizing doorgegeven. Vervolgens 3 weken moeten wachten en nog steeds geen reactie/vermelding oid. Overal achteraan bellen en geen duidelijkheid krijgen wat nou het probleem is. Om gek van te worden!

De een beloofd dit en de ander zegt weer wat anders, heel erg vervelend.

icon

Beste antwoord door eric 12 December 2022, 19:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Een verhuizing geef je door via mijn.t-mobile. Dan zie je ook het leverproces . Of is er in de nieuwe woning nog geen glasvezelpunt aanwezig?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Myra Berkel, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en sorry voor de verwarring, dat is zeker niet onze bedoeling! Ik wilde meteen in jouw dossier duiken om snel met een oplossing te komen, alleen viel het mij op dat je gisteren een nieuwe bestelling bij ons hebt geplaatst.

Voor je nieuwe bestelling zijn wij hard aan de slag om alles rond te krijgen en ik vermoed dat het installatiepakket uiterlijk begin volgende week bij je is. Hiervoor zullen wij je snel een PostNL Track & Trace code doorsturen.

Ondertussen zie ik dat het je ook al is gelukt om een afspraak te maken met de installatiemonteur van Guidion op vrijdag 23 december. Omdat het erg voortvarend gaat met de lijnaanvraag bij de netwerkbeheerder vermoed ik dat het wellicht nog mogelijk wordt om de installatiemonteur eerder langs te laten komen. Graag raad ik je aan om hier je persoonlijke afspraak link van Guidion voor in de gaten te houden. 

Daarnaast wil ik je graag in de tussentijd online houden. Mocht er iemand in je huishouden zijn met een T-Mobile, Tele2 of Ben Mobiel abonnement, geef het gerust door en ik probeer het snel voor je in orde te maken.

Wij gaan druk aan de slag met je nieuwe aanvraag, ik hoop snel schot in de verbinding te krijgen, daar gaan wij alles op alles voor zetten!

Reageer