Goedenavond,
We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast internet, TV en vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.
[20-06-2020 / 19:47] Alle klanten in Heerenveen en verschillende andere plaatsen kunnen weer volledig gebruik maken van onze diensten. Bij aanhoudende problemen raden wij graag aan om ons modem en de mediaconverter 30 seconden van de stroom af te halen. Zie hiervoor ook dit topic.
[20-06-2020 / 19:03] De definitieve oplossing is gevonden, vrijwel alle klanten kunnen gebruik maken van onze diensten. Voor enkele overgebleven klanten komt er snel een oplossing.
[20-06-2020 / 18:39] Het onderzoek is heropend. Wij zetten alles op alles om tot een definitieve oplossing te komen.
[20-06-2020 / 18:05] Inmiddels zijn alle klanten weer online.
[20-06-2020 / 17:46] Gelukkig hebben wij een groot deel van de klanten weer online gekregen.
[20-06-2020 / 17:00] We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaren met alle vast internet, TV en vast Bellen in Arnhem, Utrecht, Maastricht, en verschillende plaatsen in het Noorden. Op dit moment werken we hard aan de oorzaak én de oplossing. Excuus voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.