Bij deze dien ik een klacht in voor de door mij afgenomen dienst tmobile thuis internet. Ik ben 2 mei jl overgestapt naar tmobile internet. Vandaag ik het 4 mei en ik zit de hele dag zonder internet. Mijn man en ik werken thuis en de kinderen hebben mei vakantie. Dit betekent gedwongen vrij nemen van werken en gederfde pret voor kinderen vanwege het niet kunnen gamen en tv kijken.
Via klantenservice heb ik begrepen dat het 3-5 dagen kan duren dat er überhaupt iemand mijn probleem kan oppakken . Is dit de manier hoe tmobile omdat met zijn klanten? Ik geef aan dat ik en mijn man thuis werken en de kinderen gewoon willen gamen of netflixen krijg ik te horen dat ik niet de enige ben een maar niet wachten. Dit is een wanprestatie van tmobile. Ik stel dan ook tmobile bij deze in gebreke en eis om een schadevergoeding voor de gedwongen opgenomen verlofdagen en gederfde pret van de kinderen.
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel