Beantwoord

Geen internet PON lampje knippert

  • 8 September 2022
  • 28 reacties
  • 740 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7

Hi @lizajolie, dank voor je bericht! Momenteel zijn we nog hard opzoek naar de veroorzaker en daardoor oplossing. Ik heb direct mijn collega aan de mouw getrokken om dit op te pakken. Ik zie daarentegen wel terug dat er momenteel een zogenoemde ‘migrate out’ in het systeem staat. Dat betekent dat er een aanvraag is gedaan bij een andere provider op hetzelfde adres. Uit nieuwsgierigheid, komt deze aanvraag vanaf jouw kant? 

Wanneer gaat er een monteur op pad om het op te lossen? We zijn ondertussen al 3 werkdagen verder en ik heb nog geen update gehad. Ik zou binnen 3 werkdagen gebeld worden door de technische dienst. 

Reputatie 7

Hi @lizajolie, thanks voor het delen van je ervaring en gevoel. Ik geef je graag meer duidelijkheid over de situatie. Nadat we verschillende stappen hebben gevolgd via de telefoon, is er gebleken dat er een verstoring aanwezig is in de wijkcentrale. Deze verstoring zorgt ervoor dat er momenteel geen verbinding is bij jou. Om oorzaak én oplossing te vinden, moet dit worden onderzocht door onze technische dienst, zodat we kunnen bepalen waar het precies fout gaat. Dit onderzoek vergt tijd, ondanks dat ik jou ook het liefst vandaag nog online zie komen.

We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, staan we hier voor je klaar! 

Reageer