Geen internet postcode 5654

  • 1 February 2022
  • 14 reacties
  • 128 Bekeken

Sinds gisteren ( 31-01-22 ) 02:30 geen internet meer. PON lampje knippert op de Huawi media converter. Alle stappen al doorlopen ( Mc verschillende malen van de stroom gehad ). Rest van de hardware is niets mis mee. Als ik zo lees wat er mis gaat ( Lijkt een veel voorkomend probleem ) ben ik benieuwd hoe snel het hier weer werkt. Aangezien ik echt afhankelijk ben van internet voor mijn job ( IT ) ben ik hier niet heel blij mee. Hiervoor 2 jaar ziggo gehad ( kabel ) zonder ooit downtime. Bij T-Mobile binnen de eerst maand meteen zonder internet.

Not happy!!

365 admin 2 jaar geleden

@Jason sinds vandaag is mijn internet weer up! Daarnaast kreeg ik uur later sms van Guidion dat ze aankomende dinsdag kunnen komen, echter is dat niet meer nodig waar alles weer werkt!

kunnen jullie de afspraak annuleren voor mij? Zie geen optie om dit zelf te doen.

 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 1

In Gouda ook sinds gisteren rond 11 sochtends, nu nog niet hersteld en geen update.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @lsvleeuwen ,

Het is volgens de huisregels niet toegestaan om in ieder topic je vraag neer te leggen. zie :Hoe gaan wij binnen de community met elkaar om. Het maakt het er niet duidelijker op. De moderators helpen je vanzelf, dit gebeurt in volgorde van binnenkomst.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @365 admin, goed dat je het aankaart en sorry dat de verbinding weggevallen is. Gelukkig zie ik dat mijn collega's het al doorgezet hebben naar de technische dienst, ik zal er nog wat extra vaart achter plaatsen zodat het spoedig opgepakt kan worden. Kun je uit de voeten met de Unlimited Internet voucher die jou toegestuurd is? 

 

Dinsdag 01-02-22 13:15

nog steeds geen internet, T-mobile verteld dood leuk dat het 2 dagen kan duren voor er actie wordt ondernomen. Ik ben een IT-er, zie het al gebeuren als ze bellen dat de DC plat ligt en ik zeg dat ik over 2 dagen ga kijken… ben ik zo koos-werkeloos!

en leuk dat je een voucher krijgt voor 7 dagen internet, maar ik heb geen t-mobile mobiel. Mijn vrouw heeft gelukkig tele2, maar die moet zo gaan werken waardoor ik dus zonder internet zit!

Ik moet nu dus ergens anders heen om te kunnen werken, belachelijk! Hoop echt dat jullie de service kunnen verbeter, betaal liever €20 meer voor internet wat wel werkt

@Jason eigenlijk niet dus, want die bundel kan ik niet gebruiken. Zou mooi zijn als jullie een simkaart aanbieden zodat ik een Mifi router weg kan zetten om deze problemen op te vangen!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @365 admin 

Je kan ook een T-Mobile prepaid kaart gebruiken, die zou je even snel in de winkel kunnen halen.

@Waqqas 

goeie tip! Ga ik na men werk meteen regelen!

@Jason is het mogelijk een 2e voucher te krijgen? Mijn vrouw gebruikt er nu 1 die ik vanochtend heb gehad. Zou graag zoals aanbevolen door waqqas een sim halen en een mifi-router aansluiten op men lan.

Woensdag 02-02-22 07:35

helaas nog steeds geen internet en geen update of wat dan ook van t-mobile. Haal netjes 3x per dag de stroom van de MC af ( 30sec ) maar nog zonder succes.

omdat ik nog geen antwoord heb gehad of ik een tweede voucher zou kunnen krijgen moet ik vandaag weer mijn huis verlaten omdat ik niet kan werken!

@t-mobile Kan ik nog een voucher krijgen zodat ik thuis gewoon kan werken? Geeft op zijn minst even een reactie terug binnen schappelijke tijd. Is het minste wat eraf kan lijkt me…

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @365 admin, sorry voor de latere reactie! Ik snap dat je het frustrerend vind en doe oprecht mijn best om alles binnen 24 uur te beantwoorden, soms wordt dat langer wegens drukte of andere factoren. Je kunt er over het algemeen van uitgaan dat de reactietijd op de Community doordeweeks op zo’n 24 tot 48 uur ligt.

De tweede voucher stuur ik je direct toe!

Reputatie 7
Badge +16

@365 admin De vouchers zijn verstuurd, nogmaals excuses voor hoe het loopt! Ik hoop oprecht dat er nu wel snel schot in de zaak komt en jij niet meer noodgedwongen elders moet werken.

@Jason bedankt voor de vouchers. Ben bang dat ik ze nodig ga hebben. Vandaag wederom gebeld, eigenlijk na het moment dat een sms kreeg om een monteur in te plannen. De eerst beschikbare datum: 

Dit is over 2 weken, 14 dagen… serieus?

Je kan een klant toch niet 2 weken laten wachten jongens? Hallo, het is 2022 he!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @365 admin, voor de volledigheid plaats ik mijn privébericht ook in dit topic zodat meelezers weten wat er gaat gebeuren:

Graag gedaan! De codes zijn zeven dagen bruikbaar vanaf het moment van activatie. De vouchers verlopen na zes maanden automatisch wanneer je ze niet gebruikt. Ik zal voor je proberen om Guidion te bellen en de afspraak te vervroegen, maar kan hierin geen garanties bieden sorry. Het hangt af van de drukte in jouw regio. Ik beloof je dat ik er alles aan zal doen en zal de uitkomst straks plaatsen in jouw topic.

 

Reputatie 7
Badge +16

Kleine update @365 admin: ik heb met Guidion gesproken, ze hebben niet direct een eerdere datum vrij, maar ze zetten je op hun spoedlijst omdat je normaliter binnen maximaal één week een monteur op bezoek zou moeten hebben bij geen verbinding. De dame kon geen belofte doen voor een eerdere mogelijkheid, echter gaf ze wel aan dat de planningsdienst strakker op de agenda's van verschillende monteurs in de regio kan checken en daarom wellicht een eerdere datum kan inplannen. Je ontvangt een e-mail op het bij ons bekende e-mailadres zodra de datum ingepland wordt!

@Jason sinds vandaag is mijn internet weer up! Daarnaast kreeg ik uur later sms van Guidion dat ze aankomende dinsdag kunnen komen, echter is dat niet meer nodig waar alles weer werkt!

kunnen jullie de afspraak annuleren voor mij? Zie geen optie om dit zelf te doen.

 

Reputatie 7

Hoi @365 admin,

 

Wat een goed nieuws! Dan zal er iets in het netwerk hebben gezeten dat hersteld is. Hartelijk bedankt voor de terugkoppeling. Ik heb de afspraak met de monteur gecancelled.