Beantwoord

Geen internet Rotterdam Oost

  • 22 June 2023
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 4

Sinds vanmorgen, 22-06-2023, geen internet in de regio Rotterdam Oost (3069). Wel tv (gecheckt). Graag een snelle actie van T-Mobile gezien in dit gezin, 5 persoon sterk, afhankelijk is van de lijn.

Deze melding is gedaan via mijn mobiel en het 4G netwerk. Zodra hier antwoord op wordt gegeven komt dat gelukkig ook op dit mobiel terecht.

Groet,

Oh ja, wij hebben glasvezel.

icon

Beste antwoord door Michel_1970 22 June 2023, 14:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Michel_1970, ik ben direct voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan.

Het lijkt er op dat alles gewoon moet werken, zou je een complete powerflip kunnen uitvoeren en dit kunnen confirmeren?  

 

       Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.
Reputatie 4

Hi @Michel_1970, ik ben direct voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan.

Het lijkt er op dat alles gewoon moet werken, zou je een complete powerflip kunnen uitvoeren en dit kunnen confirmeren?  

 

       Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

Ik kreeg vanmorgen iets teveel commentaar en ben zelf maar op onderzoek uit gegaan. Om te beginnen de spanning van de moden eraf gehaald, ongeveer 20 sec gewacht, spanning er weer op. Opstarten en gekeken wat het resultaat was en de hindernis was weggenomen. Dus ik hoefde verder niet aan de andere onderdelen te komen.

Gezinsleden weer gelukkig.

Reputatie 7
Badge +9

@Michel_1970 fijn om te horen dat alles het weer doet en jezelf op onderzoek uit bent gegaan. Ik wens je nog een prettige (gelukkige) avond!😊

 

Reageer