Beantwoord

Geen internet / storing (5731 XV)

  • 16 February 2020
  • 7 reacties
  • 355 Bekeken

We ervaren ruim 2 uur een internetstoring. Er komt geen signaal binnen via de glasvezelkabel. 
Op allestoringen.nl staan div. meldingen, maar op de kanalen en website van TM kan ik niets terugvinden.
Zijn er wel storingen bekend? Graag hulp hierbij. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 17 February 2020, 10:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 3

Ik zit in hetzelfde gebied en idd geen t-mobile thuis. Verder geen statusmelding of iets dergelijks, dus da’s wel een misser. 

Inmiddels ligt alles al bijna 5 uur plat, in ieder geval meerdere meldingen in Mierlo en Brandevoort (Helmond). 
Ik was in de veronderstelling dat TM dit forum 24/7 checkte voor storingsmeldingen, of toch niet?

Reputatie 3

Nu nog steeds alles plat wat mi toch een tikje aan de lange kant is. Helaas zie ook nog steeds niet dat de storing erkend is. Wordt er echt pas actie ondernomen wanneer het aan webcare gemeld kan worden? Zeg t-mobile jullie hebben toch wel 24/7 monitoring?

Inmiddels ligt alles al bijna 5 uur plat, in ieder geval meerdere meldingen in Mierlo en Brandevoort (Helmond). 
Ik was in de veronderstelling dat TM dit forum 24/7 checkte voor storingsmeldingen, of toch niet?

5 uur maar? Hier sinds gister avond uurtje of 20/21... Maar geen storings lijn die je kunt bellen. 

 

Ze zeggen inderdaad hier 24/7 paraat te staan.

Inmiddels ligt alles al bijna 5 uur plat, in ieder geval meerdere meldingen in Mierlo en Brandevoort (Helmond). 
Ik was in de veronderstelling dat TM dit forum 24/7 checkte voor storingsmeldingen, of toch niet?

5 uur maar? Hier sinds gister avond uurtje of 20/21... Maar geen storings lijn die je kunt bellen. 

 

Ze zeggen inderdaad hier 24/7 paraat te staan.

Inmiddels ruim 12 uur, sinds gisteravond 19:41u.

Onbegrijpelijk dat zo’n grote provider niet 24 uur per dag bereikbaar is voor storingsmeldingen.


 

Wordt lekker vergoeding opstrijken dan. Na langer dan 12 uur storing krijgen we compensatie. Al heb ik liever dat het gewoon weer werkt...

Reputatie 7
Badge +16

https://community.t-mobile.nl/netwerk-347/17-02-2020-problemen-met-glasvezel-t-mobile-thuis-mierlo-helmond-321078

Hallo allemaal, we ervaren momenteel wat probleempjes in Mierlo & Helmond. In bovenstaand topic wordt alles bijgehouden! :wink: Ik sluit dit topic nu.