Vorige week maandagmorgen uit het niets geen internet meer. T-Mobile gebeld, zij sturen een monteur. Monteur zegt: Het ligt bij KPN, alles hier is in orde, maar de netbeheerder heeft jou eruit getrokken wegens onderhoud of een verhuizing en je niet terug aangesloten. 5 tot 7 dagen later kon er pas een monteur KPN monteur komen. Vrijdag kwam de KPN monteur langs met zijn koffertje, alles doorgemeten en ook deze beste man kon niks vinden. Er moest WEER een nieuwe afspraak gemaakt worden, deze keer met Volker Wessels. Zij komen aanstaande woensdag. Dit betekent dus al anderhalve week zonder voldoende werkend internet om mijn werk fatsoenlijk te kunnen doen en wie geeft de garantie dat het probleem woensdag wordt opgelost? Het is toch ook bizar dat er eerst drie man langs moet komen om het probleem op te sporen, of misschien wel vijf of zes? In deze periode kun je mensen toch niet zo lang zonder goed werkend internet laten zitten? De mobiele hotspot laat mij niet voldoende mijn werk doen, het werkt voor geen meter samen met de systemen van mijn werkgever, daarnaast draait alles in huis op WiFi (TV, verlichting, muziek). Hoe gaat dit gecompenseert worden? In ieder geval de dagen betalingsvrij waarop ik geen internet heb lijkt me, maar wat nog meer? Hoe gaan we de verminderde productiviteit compenseren en alle tijd die ik kwijt ben aan het helpen en begeleiden van de monteurs?
Beste antwoord door Tom1093
Bekijk origineel