Beantwoord

Geen internet, storing inmiddels bekend, tijdelijk ophogen mb's tot storing is verholpen?

  • 14 March 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Sinds vanochtend heb ik een storing opgemerkt, rood lampje router en aan uit zetten werkte niet. Inmiddels is het bekend begreep ik, enig inzicht per wanneer het verholpen zou moeten zijn? Ik werk thuis en heb ik niet een al te hoge internetbundel die ik nu wel extra moet aanspreken, het zou fijn zijn als er tot de storing is opgelost mensen een tijdelijke verhoging van hun mb's zouden krijgen je betaald natuurlijk voor internet thuis dus dat zou het minste zijn imo. Iemand vd klantenservice te pakken krijgen is onmogelijk vandaar dat ik het hier opgooi.

 

icon

Beste antwoord door WhatElse 14 March 2023, 11:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

het lijkt erop dat het opgelost is 😅

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @WhatElse, het probleem is inderdaad verholpen, maar zeker een prachtig idee! Ik neem het mee naar een volgende keer - alhoewel we natuurlijk ten zeerste hopen dat er geen volgende keer komt, denk ik dat we hierin zeker realistisch mogen zijn. Dank voor je feedback! 😉

 

 

Update 11:40 Het probleem is hersteld, alle aansluitingen komen weer online. Bedankt voor jullie geduld! Mocht het bij jou nog niet werken, herstart dan het modem en de Media Converter door deze gedurende 20 seconden stroomloos te houden: Reboot modem | T-Mobile Community.