Beantwoord

Geen internet tijdens call of duty

  • 15 November 2021
  • 10 reacties
  • 219 Bekeken

Hoi

Als ik op mijn pc call of duty Vanguard of warzone wil spelen valt het hele internet eruit de tv die blijft het wel doen. Andere spellen kan ik wel spelen. De pc is verbonden met een UTP CAT 5e kabel. 

Router/modem: Draytek vigor2132FVn
Versterker: Zyxel WAP6807
Onze datasnelheid:1000/1000

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 November 2021, 19:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @YetKoen 

Is de pc aangesloten op de Zyxel of de Draytek en valt dan het hele internet signaal weg dus dat het internet lampje op de Draytek rood of uit is?

Indien je pc op de Zyxel is aangesloten valt het internet van de Zyxel weg? Dus apparaten verbonden met de Draytek blijven werken?

Reputatie 7
Badge +4

@YetKoen ben bang dat het tijd word voor een nieuw modem.

@Waqqas de pc is direct aangesloten op Lan 1 van de draytek. Ik weet over welk lampje je het hebt bij deze een foto

 

Reputatie 7
Badge +15

@YetKoen

Misschien eens een fabrieksreset uitvoeren door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

 

@Waqqas ik zal het is proberen

@Waqqas het internet lijkt weer te werken ik zal nu even kijken of die er weer uitvalt tijdens het gamen dat is tot nu toe elke keer het geval geweest

Reputatie 7
Badge +15

@YetKoen 

Mocht her probleem aanhouden dan is het modem misschien aan vervanging toe zoals aangegeven door @Hidden.nld 

@Waqqas heel erg bedankt

@Waqqas helaas is het internet er zojuist weer uitgevallen dat gaat dus een nieuwe modem worden

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @YetKoen, graag help ik je bij het omruilen van het modem. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat het vervangende modem (Zyxel T-50) zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd wordt! 😉